puh jeg er bange.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, det er lige hvad jeg er... jeg er gravid igen. Skal til lægen torsdag og har lige bestilt en trygheds scanning næste torsdag hvor jeg er 7 uger henne.. jeg er bange fordi vi valgte sidste efterår at få en abort, fordi barnet var syg, jeg er på bange for at vi skal igennem det igen... men vi kan ikke andet end at holde vejret og krydse fingre indtil midten af maj hvor jeg skal til nakkefold scanning... kryds for mig piger! !!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

FruK

2. april 2013

Menne

2. april 2013

Clisolka

2. april 2013

22

- jeg håber at det bliver en helt fantastisk oplevelse at komme til både NF og MD skanning for jer.

Anmeld

2. april 2013

nielsen80

2. april 2013

Anonym trådstarter

tusind tak alle sammen...

Anmeld

3. april 2013

Lille-mor-93

Anonym skriver:

Ja, det er lige hvad jeg er... jeg er gravid igen. Skal til lægen torsdag og har lige bestilt en trygheds scanning næste torsdag hvor jeg er 7 uger henne.. jeg er bange fordi vi valgte sidste efterår at få en abort, fordi barnet var syg, jeg er på bange for at vi skal igennem det igen... men vi kan ikke andet end at holde vejret og krydse fingre indtil midten af maj hvor jeg skal til nakkefold scanning... kryds for mig piger! !!

Kram

Lige en krammer

Anmeld

3. april 2013

Miss Kat

Jeg forstår godt, du er bange, men prøv at huske på, at bare fordi det gik galt første gang, er du ikke mere disponeret end andre for at det skulle gå galt igen (medmindre du har fået andet at vide af en læge?). Nogle gange sker der bare fejl i "baby-bygningen", men det mest sandsynlige er at du venter en skøn, lille guldklump.

Stort tillykke med graviditeten!!

Anmeld

3. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.