legetæppe skriver:
Vi fandt for en lille uge siden ud af vi venter os igen. Ganske uplanlagt da vi har en Bette en på knap 5mdr. Vi gjorde os mange tanker, og om det var hurtigt osv. Nu er vi glade og håber den bliver! Vi brugte halv anden år på lave den første og var igennem adskillige undersøgelser osv. Vi skulle starte i fertilitets behandling men da udeblev mens og vi var Endelig gravide! Jeg har idag fortalt min mor den store nyhed om barn nr to og dét faldt Ikke i god jord
"er du gravid? Hold da op, dét var hurtigt! Dét bliver hårdt for dig.....jeg havde troede du var klogere end det" " et december barn, det er træls" "du kommer til at få det hårdt, pyha to ble børn" "stor mave når nr 1 bliver 1år, og dét bliver ikke nemt at komme rundt med et bette barn, barnevogn og stor mave" til sidst sagde jeg "det er dejligt du glæder dig, det gør vi også" så begyndte hun da at ændre tonen lidt.... min mand er meget væk så er ofte alene men dét ved jeg og vi Har snakket det igennem, godt som skidt. Jeg sidder med en rigtig træls følelse og er bare Så ked lige nu
min mand kommer selvfølgelig først hjem fra job imorgen men har både ringet og skrevet. ....
Først et

til dig

Vi står selv i den situation at vi får 13 mdr. mellem vores den store og lillebror og vi er rigtig glade og lykkelige

Og det skal du også have lov at være!!! Da vi fortalte det til vores forældre var de glade, men nævnte også i en hurtig bemærkning at det da var tidligt - og det var så det!
Jeg er sikker på at din mor ikke har ment det hårdt, men sagt det fordi hun måske er bekymret. Bekymret for om i kan klare 2 så små børn - og det har jeg også tit tænkt på om vi kan, men jeg er overbevist om at det kan vi - for det skal vi

Min datter bliver et år d. 27 april og det eneste tidspunkt jeg synes det er hårdt er når hun er pyller og gerne vil sidde på arm - så må man sidde lidt med hende i stedet for at stå og gå med hende på armen.
Med hensyn til denne graviditet synes jeg den er meget nemmere! Måske fordi jeg bliver holdt i gang af min datter, men jeg synes det var værre første gang. Altså hårdere.
Hvis du skulle for lyst til at skrive privat med andre spørgsmål så skriver du bare

Og TILYKKE med den lille ny spir

Anmeld