bedsteforældre skuffet over ny graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. april 2013

legetæppe

Vi fandt for en lille uge siden ud af vi venter os igen. Ganske uplanlagt da vi har en Bette en på knap 5mdr. Vi gjorde os mange tanker, og om det var hurtigt osv. Nu er vi glade og håber den bliver! Vi brugte halv anden år på lave den første og var igennem adskillige undersøgelser osv. Vi skulle starte i fertilitets behandling men da udeblev mens og vi var Endelig gravide! Jeg har idag fortalt min mor den store nyhed om barn nr to og dét faldt Ikke i god jord "er du gravid? Hold da op, dét var hurtigt! Dét bliver hårdt for dig.....jeg havde troede du var klogere end det" " et december barn, det er træls" "du kommer til at få det hårdt, pyha to ble børn" "stor mave når nr 1 bliver 1år, og dét bliver ikke nemt at komme rundt med et bette barn, barnevogn og stor mave" til sidst sagde jeg "det er dejligt du glæder dig, det gør vi også" så begyndte hun da at ændre tonen lidt.... min mand er meget væk så er ofte alene men dét ved jeg og vi Har snakket det igennem, godt som skidt. Jeg sidder med en rigtig træls følelse og er bare Så ked lige nu min mand kommer selvfølgelig først hjem fra job imorgen men har både ringet og skrevet. ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

tarkoflen

Det var da godt nok også en træls måde at reagere på!

Tillykke med graviditet, jeg håber den bliver rigtig god, og der ikke er andre, der reagere lige så træls som din mor!

Anmeld

2. april 2013

Sabone

Først ettil dig!!

Min mor fik mig og da jeg var tre måneder gammel blev hun gravid med min lillebror.. Der er 1 år og 4 dage mellem os, det er fantastisk! Og halvandet år efter kom min lillesøster, så tre børn under 3 år.. Det har sikkert været hårdt, men dine børn får så meget ud af hinanden! 

Held og lykke til dig 

Anmeld

2. april 2013

k&k&k&k

legetæppe skriver:

Vi fandt for en lille uge siden ud af vi venter os igen. Ganske uplanlagt da vi har en Bette en på knap 5mdr. Vi gjorde os mange tanker, og om det var hurtigt osv. Nu er vi glade og håber den bliver! Vi brugte halv anden år på lave den første og var igennem adskillige undersøgelser osv. Vi skulle starte i fertilitets behandling men da udeblev mens og vi var Endelig gravide! Jeg har idag fortalt min mor den store nyhed om barn nr to og dét faldt Ikke i god jord "er du gravid? Hold da op, dét var hurtigt! Dét bliver hårdt for dig.....jeg havde troede du var klogere end det" " et december barn, det er træls" "du kommer til at få det hårdt, pyha to ble børn" "stor mave når nr 1 bliver 1år, og dét bliver ikke nemt at komme rundt med et bette barn, barnevogn og stor mave" til sidst sagde jeg "det er dejligt du glæder dig, det gør vi også" så begyndte hun da at ændre tonen lidt.... min mand er meget væk så er ofte alene men dét ved jeg og vi Har snakket det igennem, godt som skidt. Jeg sidder med en rigtig træls følelse og er bare Så ked lige nu min mand kommer selvfølgelig først hjem fra job imorgen men har både ringet og skrevet. ....

Først et til dig

Vi står selv i den situation at vi får 13 mdr. mellem vores den store og lillebror og vi er rigtig glade og lykkelige

Og det skal du også have lov at være!!! Da vi fortalte det til vores forældre var de glade, men nævnte også i en hurtig bemærkning at det da var tidligt - og det var så det!

Jeg er sikker på at din mor ikke har ment det hårdt, men sagt det fordi hun måske er bekymret. Bekymret for om i kan klare 2 så små børn - og det har jeg også tit tænkt på om vi kan, men jeg er overbevist om at det kan vi - for det skal vi

Min datter bliver et år d. 27 april og det eneste tidspunkt jeg synes det er hårdt er når hun er pyller og gerne vil sidde på arm - så må man sidde lidt med hende i stedet for at stå og gå med hende på armen.

Med hensyn til denne graviditet synes jeg den er meget nemmere! Måske fordi jeg bliver holdt i gang af min datter, men jeg synes det var værre første gang. Altså hårdere.

Hvis du skulle for lyst til at skrive privat med andre spørgsmål så skriver du bare

Og TILYKKE med den lille ny spir

Anmeld

2. april 2013

Frk.S

Kan godt forstå du blev ked - det kan da ikke være sjovt med sådan en modtagelse af en dejlig nyhed.

Stort tillykke med graviditeten herfra. 

Anmeld

2. april 2013

spj

Tillykke med den lille spire.

Tror du ikke bare lige at din mor skal "komme sig" (kunne ikke finde på et andet ord ) over nyheden, da hun sikkert slet ikke har haft tanken om en 2 endnu?

Da vi skulle have den første blev min mor meget chokeret og sagde ikke andet end: giv mig noget mere vin
Jeg var 25 og havde været gift i 6 år så det kunne jo ikke komme helt bag på hende vi skulle have børn på et tidspunkt.
Dagen efter ringede mine forældre kl. 7 om morgen (på en søndag ) og sagde det glædet sig rigtig meget.
Jeg vidste godt at min mor ville tage det sådan, for hun skal altid luge vende sig til nye ting. Nu har vi to børn og mine forældre elsker dem overalt på jorden.

Tror og håber din mor nok skal blive glad

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

legetæppe skriver:

Stort tillykke :-):-)

Forstår godt du bliver ked af det. Det ville jeg også. Håber for dig at din mor er lidt lige som mig (eller nej ikke helt, forstå mig ret)

Min mor ville helt sikkert også sige sådan. Men jeg har fundet ud af mens jeg har været syg at det er fordi hun er bekymret. Så i stedet for at støtte mig så reagere hun modsat. Og jeg er nu også begyndt at sige fra, som du gør med at sige " dejligt du er lige så glade som os mor"

Håber du forstår hvad jeg skriver. Det er helt sikker hårdt at ha to små. Men jeg tror også det er hårdt med 2 med 4års forskel..

Håber er sikker på det bliver bedre:-) kan du ikke prøve at lokke lidt med at så kan du få lov at passe h*n i har nu noget mere??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.