Ramt af uheld :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

tumle81

Øv hvor er det bare trist for tiden...

Jeg følte mig som den værste mor i morges

Jeg står og er igang med morgenmaden til mig selv og ungerne, vi skal have havregrød som bare er en favorit for tiden. Valdemar står på en skammel ved siden og sætter hånden på komfuret mens han siger ikke av av...
Jeg fjerner hans hænder og siger jo Valdemar meget av av, du må ikke røre den!
Lidt efter er grøden færdig og jeg vil hælde det op i skålene, jeg får ikke fjernet ham (som jeg jo burde!!) og pssst får han sat sin lille hånd på kogepladen. Jeg skreg op og nærmest væltede ham ned af skamlen hvorefter jeg bare sætter ham under den kolde hane!
Han skriger og skriger og sitrer i hele kroppen pga smerterne
Efter lidt tid tager jeg en kold, våd klud om håneden og sætter mig ind til sengen ved ham og ringer til Peter da jeg kan se der er blærer på hans lille hånd... Alt imens jeg bare stortuder, Valdemar skriger og jeg prøver at forklare Victoria at alt er ok, jeg er bare ked af det fordi Valdemar har brændt sig og har ondt...
Han skynder sig hjem fra arbejder og vi kører på skadestuen. Bliver sendt hjem med beskeden om at han skal have hånden under vand 2-4 timer og skal kunne have hånden fri af vand uden store smerter!!
Hjem igen, aflevere Victoria og ellers putte hans hånd i vand. Der sidder han så uden en trevl på kroppen og leger i vaskekaret med sine bondegårdsdyr. I 3 timer sidder han helt stille og har hånden i vand

Afsted på skadestuen igen efter at han har fået lidt mad og drikke...
De siger så at det er en 2. grads forbrænding og klipper hul på de blærer de kan, smører salve på og plastik pose omkring.
Dette skal vi så selv gøre hjemme 2 x dgl de næste 10 dage og så til tjek hos egen læge...
Han var bare så tapper og dygtig, min lille dreng...

For lidt over en uge siden var vi jo også på skadestuen fordi Valdemar faldt med et glas i hånden og skar sig. Han kom på skadestuen og fik 2 sting... Dette sad i ham i dag og han skreg da han skulle holdes fast og klippet blæren op selvom det ikke burde gøre ondt på ham.
Ydermere er hans hånd lidt rød og hævet der hvor han blev syet så den skal sæbebades og holdes øje med i forhold til evt infektion!!

For at det ikke skal være løgn faldt Victoria for en uge siden da hun skulle med en legekammerat hjem fra børnehaven.
Så der stod venindens far med 3 piger hvoraf den ene bare græd og var ked fordi hun havde slået sig
Hun fik en stor bule i panden, skrabet næsen og en bullen læbe...

Mon ikke vi har oplevet nok for de næste mange mdr eller år???!!!

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Tina2

Ej, hold kæft hvor vildt:-( Synes sgu det er synd for jer, jeg hader også bare hvis man er inde i en stime af uheld:-(

Stakkels Valdemar, jeg håber han kommer sig hurtigt, den bette fis.... Rigtig god bedring med ham søde....

Kram

Anmeld

26. juni 2009

holbøll

pu-ha, så behøver man bare ikke at opleve mere af den slags, den næste lange tid.
Men det var da utroligt flot at han ville sidde og lege i vandet i så lang tid,
God bedring til ham og jeg håber du får fjernet de trælse tanker om dig selv. Men dem vil man nok blive ved med at få de næste 20 -30- 40 år......

Anmeld

26. juni 2009

tumle81

Hey igen

I dag er bare en helt anden dag end i går. Han er slet slet ikke generet af at have posen på hånden hele tiden, og bruger også hånden til at støtte med og har taget fra med den da han snublede...
Han er sgu sej den lille mand!

Nu håber jeg bare at han ikke får en masse arret hud i hånden...

Vi har været i gang hele dagen med at bage boller og pølsehorn! I morgen skal vi nemlig holde Valdemar og Peters fødselsdag. Det bliver bare en hyggedag med familien og nogle venner. Dejligt at de har lovet godt vejr for vi har "lejet" farmors hus ;-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.