hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid, min kæreste er gået fra mig, før jeg fandt ud af det ( har fortalt ham det, og han vil gerne støtte mig ) jeg er i gang med uddannelse som social og sundhedshjælper og når ikke at få den færdig. Nogen der har nogle råd? Eller bare nogle trøstende ord? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Maria-s

Ville ikke gå uden lige at sende en

Anmeld

2. april 2013

legetæppe

Kram herfra

Anmeld

2. april 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid, min kæreste er gået fra mig, før jeg fandt ud af det ( har fortalt ham det, og han vil gerne støtte mig ) jeg er i gang med uddannelse som social og sundhedshjælper og når ikke at få den færdig. Nogen der har nogle råd? Eller bare nogle trøstende ord? 

Ville lige sende dig en 

Anmeld

2. april 2013

CH2012

Sikke en situation at stå i - for hold da op, hvor kan jeg udemærket godt forestille mig, at du (ved jo ikk om det er sådan for dig) er ked over ikk at være sammen med din kæreste mere, og nu venter du oveni købet hans barn. Men sikke en gave det også er at få et barn.

Jeg har ikk selv stået i sådan en situation, men jeg vil give dig dette råd: Du skal mærke godt efter hvad du føler for: vil du gerne beholde barnet, har du nogle forældre, søskende, venner eller andre, som kan støtte op om dig? Vil du kunne holde til at få hans barn, eller vil det gøre for ondt? Jeg skal ikke sige hvad du skal gøre, men mit råd er, at du lytter til din krop og dens signaler. 

Jeg kan sagtens forstå, hvis du synes det er svært. Har du nogen i din familie eller venner som du kan snakke med om det?

Men derudover vil jeg også give dig et ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.