Til jer med Odder barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. april 2013

Mama3

Et enkelt spørgsmål til jer :-) jeg har købt en brugt Odder lift til vores nye oddervogn, og så er jeg lidt i tvivl kan man godt vaske det stof som sidder inden i liften? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Nea85

Mama3 skriver:

Et enkelt spørgsmål til jer :-) jeg har købt en brugt Odder lift til vores nye oddervogn, og så er jeg lidt i tvivl kan man godt vaske det stof som sidder inden i liften? 

Jeg vil mene at det sagtens kan vaskes. Jeg har vasket det til barnevognen på 30 grader, og det er hverken krympet eller noget
Vi lånte en gammel lift til barnevognen, og da den var lidt nusset, gnubbede jeg med en svamp med vand og vaskemiddel

Anmeld

2. april 2013

Rockertand

Mama3 skriver:

Alt aftageligt stof kan vaskes, i øvrigt er der mange gode råd på Odders hjemmeside. 

Anmeld

2. april 2013

Mama3

Rockertand skriver:

Alt aftageligt stof kan vaskes, i øvrigt er der mange gode råd på Odders hjemmeside. 

jeg var ikke klar over at de skriver det på deres hjemmeside det vil jeg  lige tjekke ud, tak det hint:-)

Anmeld

2. april 2013

(august)

Det kan sagtens vaskes hvis det kan tages ud af liften.

Jeg har vasket vores både i lift og barnevogn, det blev bare super flot.

Anmeld

2. april 2013

L&V

Mama3 skriver:

Yeps det kan du godt du må bare ik tumble det.. Jeg har selv lige været hele møllen igennem.. Jeg satte det på igen da det var små vådt så det ikke mistede facon.. Jeg købte også sådan et odder pleje sæt med stof rens, imprænering og olie til stellet også er den så fin som ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.