Ja her er jeg så, lykkelig gravid i 6. uge

Skal til lægen næste torsdag...
Vi er begyndt at tænke på hvornår vi skal dele nyheden med vores familier - vi har begge lyst til at sige det tidligt, men har ikke gjort det endnu!
Jeg er lidt nervøs/spændt på min egen mors reaktion. Jeg er efternøler med 12 og 13 år op til mine søskende, som har fået 2 børn hver. Min søster var 31 da hun fik den første og fik da også gjort sit jura-studie færdigt inden.
Min mor er af den gamle skole, og jeg er sikker på hun helst ser mig gøre min uddannelse færdig før jeg får børn (jeg er halvt igennem læge-studiet). Så jeg er en smule nervøs for hendes reaktion...
Ved godt det fuldt ud er vores egen beslutning hvornår vi vil have børn, men min mors tanker, holdninger og reaktioner betyder bare meget for mig - og især nu hvor jeg selv skal være mor for første gang!
Jeg bliver 25 inden fødslen og det synes jeg er en dejlig alder at få barn i. Det kan vel være ligemeget hvilken rækkefølge man gør tingene i... om det er uddannelse og så børn, eller omvendt, eller vores løsning hvor vi får barn midt i uddannelsen

Det blev jo langt det indlæg her! Nogle gode råd til overbringelsen af vores (endnu) hemmelighed

Knus Sofia
Anmeld