Det vælter ud af mig (råmælk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2013

DKTiha

Ja hold da op hvor er det underligt... Bedst som jeg sidder og ser desperate husmødre kan jeg mærke at min bh og 2 bluser bliver drivvåde .. Jeg kigger selvfølgelig ned af mig selv og ser at det er råmælk eller hvad man kalder det ... Altså der er virkelig meget, er det normalt ? Og betyder det noget at det løber i så store mængder ??
Er 31+1 idag ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

LilleChelle

DKTiha skriver:

Ja hold da op hvor er det underligt... Bedst som jeg sidder og ser desperate husmødre kan jeg mærke at min bh og 2 bluser bliver drivvåde .. Jeg kigger selvfølgelig ned af mig selv og ser at det er råmælk eller hvad man kalder det ... Altså der er virkelig meget, er det normalt ? Og betyder det noget at det løber i så store mængder ??
Er 31+1 idag ...

Det er ikke umormalt

Og nej, det skader ingenting  

Anmeld

2. april 2013

LR85

Ja det er helt normalt. 

din krop gør blot klar til amning a din liæle bebs. Det mest livsvigtige for den, har du rendende ned af dig 

Køb du bare rigeligt ammeindlæg

Anmeld

2. april 2013

Clisolka

Det er helt normalt  Jeg startede selv med at lække i 18. uge i min sidste graviditet men slet ikke så vildt - det kom først senere i graviditeten 

Anmeld

2. april 2013

DKTiha

tænkte bare at det var tidligt at det løb på den måde, og må indrømme at jeg tænker fuck nu får hun jo intet råmælk, men helt alm. modermælk når hun bliver født, fordi at jeg da helt sikkert ville miste al råmælken og kun have det andet tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.