Må plukkveer gøre ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

tænkte bara jeg har læst at plukveer ikke må gøre ondt, men hvad men sent i gravidteten ? er i uge 37, så ved at det godt kan være rigtige veer , bare så svært at vide når man ikke har prøvet det før ( førstegangsgravid)

Vågnede kl 06.00 med smerter i ryggen, lagte mig på sofen og sov en time , så fik jeg meget ondt om livmodere/maven , og de har været sådan 15 min imellem, og så helt op til 40 min imellem, med mange smerter, sådan lige til at holde ud  og nu mærker jeg intet og så har jeg haft behov for at tisse konstant  :I :I 

(babyen har været meget livlig)

lige når jeg tænkte åhh, de må nok være nu, så mærkede jeg intet, ingen veer om de nu var veer , maven blev helt hård i toppen og smerter længre nede :I :I 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

tænkte bara jeg har læst at plukveer ikke må gøre ondt, men hvad men sent i gravidteten ? er i uge 37, så ved at det godt kan være rigtige veer , bare så svært at vide når man ikke har prøvet det før ( førstegangsgravid)

Vågnede kl 06.00 med smerter i ryggen, lagte mig på sofen og sov en time , så fik jeg meget ondt om livmodere/maven , og de har været sådan 15 min imellem, og så helt op til 40 min imellem, med mange smerter, sådan lige til at holde ud  og nu mærker jeg intet og så har jeg haft behov for at tisse konstant  :I :I 

lige når jeg tænkte åhh, de må nok være nu, så mærkede jeg intet, ingen veer om de nu var veer , maven blev helt hård i toppen og smerter længre nede :I :I 

Det kan sagtens være plukveer.. så sent i graviditeten over kroppen sig rigtig  meget det kan oz være snydeveer som nogle lider rigtig meget af .. altså rigtige veer der aldrig rigtig kommer i gang us 

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Mine plukveer gjorde sygt nas sidst i graviditeten, måtte mange gange sætte mig ned og trække vejret dybt... Vidste det "bare" var plukveer. Da jeg så fik rigtige veer var jeg ikke i tvivl, for hold kæft har aldrig prøvet noget værre!

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Okeeeey tak for svarerne

såå er de nok normalt

Viste bare ikke om jeg skule være bekymret,

Okeey jaa har hørt man ikke er i tvivl når de rigtige veer er der, tænkte bare om de var i orden at de gjorde ondt, uhhh synes de gjorde ondt ,var lige til at holde ud , de bliver nok stærkere smerter når de rigtige veer er der

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Okeeeey tak for svarerne

såå er de nok normalt

Okeey jaa har hørt man ikke er i tvivl når de rigtige veer er der, tænkte bare om de var i orden at de gjorde ondt, uhhh synes de gjorde ondt ,var lige til at holde ud , de bliver nok stærkere smerter når de rigtige veer er der

Det er helt normalt, din krop begynder jo så småt, at gøre sig klar til at du skal føde  

Ja de rigtige veer bider til, det kan man ikke lyve sig fra.. 

Anmeld

2. april 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Okeeeey tak for svarerne

såå er de nok normalt

Nåh det ved jeg nu ik rigtig.. jeg var i tvivl om jeg havde veer de gjorde først rigtig ondt da jeg var 8 cm åben og vandet gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.