Hjælp er i 7 sind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Siden jeg blev gravid har jeg sammenlagt haft 1.5 uges fred hvor jeg har kunne drikke og spise uden at kaste op.

Jeg er fuldstændigt tappet for energi og kaster op lige efter jeg har spist på de rigtg dårlige dage gælder det også hver gang jeg drikker.

Jeg er nu på vej ind i uge 15 og har problemer med at tage på vejer 48,5 kg med tøj på

Jeg er lidt i tvil om det er ved at være på tide at tage kontakt til min læge igen- da jeg efterhånden hverken kan passe studie, studiejob eller generelt en almindelig hverdag, sover 13-15 timer i døgnet.

Generelt er jeg i tvivl om hvor alvorligt jeg skal tage det, og om det bare er normalt. /er førstegangs gravid.

RÅD ØNSKES!!!

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Muffinmor

Kontakt din læge med et samme.

I min første graviditet kastede jeg op ca 6 gange om dagen hver dag. var totalt udmattet og havde tabt mig meget. Til sidst pressede min man mig til at ringe til lægen, der fik jeg akupunktur 3 gange, og opkast og kvalme forsvandt fuldstændigt. 

Så ring til lægen og spørg hvad han kan gøre for dig. du skal jo have væske for at overleve!!

Anmeld

2. april 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej Piger.

Siden jeg blev gravid har jeg sammenlagt haft 1.5 uges fred hvor jeg har kunne drikke og spise uden at kaste op.

Jeg er fuldstændigt tappet for energi og kaster op lige efter jeg har spist på de rigtg dårlige dage gælder det også hver gang jeg drikker.

Jeg er nu på vej ind i uge 15 og har problemer med at tage på vejer 48,5 kg med tøj på

Jeg er lidt i tvil om det er ved at være på tide at tage kontakt til min læge igen- da jeg efterhånden hverken kan passe studie, studiejob eller generelt en almindelig hverdag, sover 13-15 timer i døgnet.

Generelt er jeg i tvivl om hvor alvorligt jeg skal tage det, og om det bare er normalt. /er førstegangs gravid.

RÅD ØNSKES!!!

Tak.

Ring til lægen!

Jeg har været så dårlig, at jeg kunne kaste op, op til 16 gange i døgnet!
Tabte mig 7 kg på 5 dage!

Og jeg blev indlagt flere gange pga dehydrering!

Skynd dig at ring!

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg ringet til lægen- kom til at give mig til at tude i telefonen. Men fik lov at komme derned om en time. Håber de kan hjælpe mig.

Tak for jeres svar..

Anmeld

2. april 2013

dola

Hej Piger.

RÅD ØNSKES!!!

Tak.

Jeg ville kontakte lægen og få en lægeerklæring og så blive sygmeldt!

det blev jeg også selv om jeg er på SU!!

Kaster du også op om natten?

Krammer og god bedring.

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg kaster heldigvis ikke op om natten.. Fik noget kvalmestillende hos lægen idag, men er da mildest talt i chok efter jeg så indlægssedlen med bivirkninger./ tør næsten ikke ta' dem.

Hvis ikke de virker og jeg bliver ved at være dehydreret hedder det indlæggelse for at få drop

Hvis det fortsætter kommer jeg ikke til at bestå min første opgave/fremlæggelse på studiet og så må jeg sygemelde mig så de ikke smider mig af uddannelsen, og jeg dermed mister mit økonomiske grundlag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.