Har lyst til at råbe ud til hele verden ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jubiiii sikke en dejlig dag det er idag tralalala

Termin ca. d. 10 dec

Årh det kan jeg godt forstå!!! Stort stort tillykke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

troede lige der ville stå fordi solen skinnede men så kiggede jeg jo lige op i tema det var  graviditet hihiihih

MEN KÆMPE TILLYKKE MED DEN POSITIVE TEST

hehe total win win situation både gravid og solrig vejr.. kan man ønske sig mere??

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Årh det kan jeg godt forstå!!! Stort stort tillykke! 

1000 tak  Har lyst til at fortælle det til de nærmeste, men sidste gang mistede vi i uge 6 .. så nu venter vi til efter NF

Anmeld

2. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

1000 tak  Har lyst til at fortælle det til de nærmeste, men sidste gang mistede vi i uge 6 .. så nu venter vi til efter NF

Det kan jeg så også godt forstå, selvom det bliver svært at holde det inde helt ind til da  Men så er det jo godt du har baby.dk  Selvom det selvfølgelig aldrig bliver det helt det samme som at råbe det ud på gader og stræder og bare sprudle - Mmm mon ikke det lyser ud af dig at du bærer på en hemmelighed  Hehehehe 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det kan jeg så også godt forstå, selvom det bliver svært at holde det inde helt ind til da  Men så er det jo godt du har baby.dk  Selvom det selvfølgelig aldrig bliver det helt det samme som at råbe det ud på gader og stræder og bare sprudle - Mmm mon ikke det lyser ud af dig at du bærer på en hemmelighed  Hehehehe 

Ja så de første uger, må godt gå stærkt Spændende hvornår jeg ikke kan skule maven mere.. er 2 gangs.

Anmeld

2. april 2013

B&J

Anonym skriver:

hehe total win win situation både gravid og solrig vejr.. kan man ønske sig mere??

Nej det kan man ikke det er så dejligt

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej det kan man ikke det er så dejligt

Tak for de dansene smileys - de beskriver godt mit humør lige nu

Anmeld

2. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for de dansene smileys - de beskriver godt mit humør lige nu

Anmeld

2. april 2013

Lotus86

Anonym skriver:

det blir hyggeligt at følges - Jeg er ano lidt endnu -da jeg helt ikke vil have det frem endnu

Hvor lang er du henne?

Jeg har regnet mig frem til at være 4 uger henne idag

Jeg har regnet mig frem til at være 4+1 i dag, så også meget nyt

Kan se du også gerne vil vente med at fortælle det til efter nf, det har vi også snakket om, men hold nu op hvor er det bare allerede mega svært... Og vi har en søn i forvejen, og med ham voksede min mave ret hurtigt, så jeg kan nok ikke en gang skjule det i så lang tid

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg har regnet mig frem til at være 4+1 i dag, så også meget nyt

Kan se du også gerne vil vente med at fortælle det til efter nf, det har vi også snakket om, men hold nu op hvor er det bare allerede mega svært... Og vi har en søn i forvejen, og med ham voksede min mave ret hurtigt, så jeg kan nok ikke en gang skjule det i så lang tid

Ja det er så svært at holde hemmeligt .. Har en datter, og ved hende fortalte vi det først efter NF i okt, hvor jeg blev gravid igen, fortalte vi det med det samme, men mistede allerede i uge 6, så nu venter vi til NF  selvom det er hundesvært at holde hemmeligt! Men ja det blir spændende hvor hurtigt vores maver vokser her anden gang, det er jo ikke sikkert vi kan skjule maven helt til NF

Men stort tillykke med din graviditet også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.