Bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2013

Menne

Åh, jeg synes jeg bruge meget tid på at bekymre mig. Er hele tiden bange for om noget er galt eller skal gå galt.. Er der nogle, der har erfaringer med tidlig scanning. Giver det tryghed? Vil I anbefale? Jeg er i dag 5+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

pcoramt

Menne skriver:

Åh, jeg synes jeg bruge meget tid på at bekymre mig. Er hele tiden bange for om noget er galt eller skal gå galt.. Er der nogle, der har erfaringer med tidlig scanning. Giver det tryghed? Vil I anbefale? Jeg er i dag 5+6 

Jeg har på nuværende tidspunkt været til 3 scanninger og skal til NF i dag.. Jo en skanning giver tryghed i sådan ca 1 dag for mig, og så kan jeg ellers bekymre mig igen :/

Grunden til mine skanninger er:

1. Om det var lykkes efter IUI eller om set var medicinen der gav falsk positiv

2. Om graviditeten udviklede sig.

3. Begyndte at bløde, og var sikker på at det var endt ud i en SA igen. (Det var det ikke Jubii)

Skanninger er jo på egen regning, men jeg synes det er fint at bruge penge på hvis det hjælper bare lidt på nerverne

Anmeld

2. april 2013

Menne

pcoramt skriver:

Jeg har på nuværende tidspunkt været til 3 scanninger og skal til NF i dag.. Jo en skanning giver tryghed i sådan ca 1 dag for mig, og så kan jeg ellers bekymre mig igen :/

Grunden til mine skanninger er:

1. Om det var lykkes efter IUI eller om set var medicinen der gav falsk positiv

2. Om graviditeten udviklede sig.

3. Begyndte at bløde, og var sikker på at det var endt ud i en SA igen. (Det var det ikke Jubii)

Skanninger er jo på egen regning, men jeg synes det er fint at bruge penge på hvis det hjælper bare lidt på nerverne

Uh spændende med NF i dag . Jeg tror egentligt ikke jeg har noget at være bekymret over, men det er bare som en ond tanke, der ikke vil forlade mig . Da jeg var 4+5 havde jeg en ganske lille blødning - der har ikke været noget siden. Jeg har ondt i min mave ala mens smerter næsten hele tiden - er det normalt?

Det er så dejligt for dig, at det er gået så godt.. Det fortjener du 

Anmeld

2. april 2013

optimistmor

din læge kan vel give en gratis? det fik jeg.. da de skulle sikre sig om jeg var gravid.

Anmeld

2. april 2013

pcoramt

Menne skriver:

Uh spændende med NF i dag . Jeg tror egentligt ikke jeg har noget at være bekymret over, men det er bare som en ond tanke, der ikke vil forlade mig . Da jeg var 4+5 havde jeg en ganske lille blødning - der har ikke været noget siden. Jeg har ondt i min mave ala mens smerter næsten hele tiden - er det normalt?

Det er så dejligt for dig, at det er gået så godt.. Det fortjener du 

smerterne er helt normale

Anmeld

2. april 2013

tarkoflen

Jeg var til skanning i uge 7 fordi vi har fået hjælp og igen nogle dage senere, fordi jeg begyndte at bløde! Det gav mig tryghed ganske kort tid, og så kom alle bekymringerne igen!

Hver en lille smerte, hvert et lille ryk og alt kørte bare på højtryk oppe i mit hoved og det gør det stadig, selvom jeg er 36+1 i dag! Hvis jeg kunne, så kiggede jeg ind en gang om ugen som minimum, for at være tryg, men det kan man jo for filan ikke... Jeg har været tæt på at købe ekstra skanninger indtil flere gange, men har snakket meget med kæresten om det, og det giver mig kun kortvarig tryghed, og så er det jo ret meget spild af penge...

Håber på alt er fint og du slet ikke har noget du behøver bekymre dig om men jeg ved godt, hvordan du har det og det er du bestemt ikke alene om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.