Hej igen Christina :)
Har ikke lige været så nærværende herinde, da der bare har været at se til, så det er kun lige blevet til et lille pip i ny og næ ;)
Nå men jeg har da lige været inde og lure på din hjemmeside, og hold da op jeg er imponeret, hvor er den bare super flot, og hvor er det altså bare nogle fantastisk dejlige unger alle 5 :D
Dine drenge er bare så super fantastisk kønne, og det er dine piger absolut også - efter at have set din mand, så synes jeg, at dine piger ligner ham meget, eller er det helt hen i vejret ;)
Super cool side må jeg sige - hvor får du lige energien til at holde sådan en flot side :D, selv har jeg ikke energi til andet end 123hjemmeside, og også her kniber det med at få siden opdateret - tror faktisk ikke, jeg har lagt billeder ind på den siden aug./sept. 07 :S
Hvor er det synd for dine 2 drenge, at deres far bare droppede dem på den måde - er det noget, du ind imellem kan mærke på dem?? Synes det er mærkeligt, hvordan forældre bare sådan kan droppe deres egne børn - ja jeg forstår det simpelthen ikke, og det kommer jeg sgi nok aldrig til.
M.h.t. Kreta, så har vi aldrig boet dernede, men grunden til at jeg nævnte det sidst er, at vi var på ferie dernede, da jeg var 6-7 uger henne med Emma. Dagen efter vi er ankommet vågner jeg op fra en middagslur og opdager til min store skræk og rædsel, at jeg bløder slemt, sådan lidt klumpet og lidt (ja undskyld de lækre detaljer :S). Vi bliver så anbefalet af sygesikringen i DK at tage ud til en privat klinik i Chania, som de selv har inspiceret, og kan sige god for (man ved jo aldrig lige helt med hygiejnen dernede syd på vel). Nå men vi tager så derind, og det er et rigtig fint sted, og lægen der er der taler engelsk, og det er jo et super plus, for vi talte jo absolut ikke græsk :D. Lægen scannede mig og fosteret havde det fint, der var hjertelyd og det hele, men jeg havde en blodansamling i maven, som ikke så så godt ud, og mine blødprøve værdier så heller ikke så fantastiske ud, så jeg blev lagt i seng med progesteron drop og vehæmmende medicin og måtte faktisk ikke andet, end at gå på toilettet, indtil blødningen var holdt helt op. Det tog så en 3-4 dage, hvorefter jeg blev sendt hjem. Jeg nåede at være tilbage på hotellet i nogle dage, da der pludselig begyndte at komme brunt blod, hvorefter vi tog på hospitalet igen, bare for en sikkerhedsskyld, her viser det sig, at den blodansamling, som næsten var væk da vi forlod hospitalet sidst, var blevet betydeligt større, og jeg blev derfor lagt i seng igen, og fik ikke lov at komme ud af sengen førend dagen før vi skulle hjem, hvor jeg allernådigst fik lov at gå ud at spise om aftenen :( - fed ferie 10 dage i sengen på Kreta :S
Men heldigvis kom jeg da hjem med Emma i god behold, og hun blev da hængende, og det er ikke til at sige, om det er deres behandling dernede, eller hvad der har gjort, at hun ikke blev en abort, men sygepersonalet på Riget i DK sagde, at i DK ville man aldrig have gjort alt det, og at jeg havde fået behandlinger for rigtig rigtig mange penge. Men jeg er jo bare taknemmelig for at jeg har min store dejlige pige, og så er alt andet sådan set ligegyldigt, men puha for en omgang.
Nå det blev en længere smøre :D
Håber alt er vel - mærker du nogen graviditetsgener egentlig, eller er du helt sluppet uden om det??
Knus, Anja
Anmeld