Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Jeg kan godt se 2 streger på din .. Dog er den ene MEGET svag .. Ring til din læge i morgen og få en tid
Jeg kan godt se 2 streger på din .. Dog er den ene MEGET svag ..
Ring til din læge i morgen og få en tid
Ja det må jeg gøre. Min egen læge er desværre på ferie så se om jeg ikk kan komme til en anden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja det må jeg gøre. Min egen læge er desværre på ferie så se om jeg ikk kan komme til en anden.
Ja .. Du skal jo bare lige tisse i en kop
Anonym skriver: Testet falsk posetiv på denne her test? Jeg har nemlig testet flere gange posetiv som den her test i kan se på billedet.
Testet falsk posetiv på denne her test?
Jeg har nemlig testet flere gange posetiv som den her test i kan se på billedet.
jeg skulle knap røre ved min så var der 2 streger
Hvis du ikke stoler på de test du har taget, så køb et andet mærke og test igen?
Anonym skriver: Kan du huske hva uge du var i der?
Kan du huske hva uge du var i der?
5+0. 4+5 var den negativ.
Ja det har jeg.Der var en uge hvor jeg testede positiv, dagen efter negativ, så positiv, så negativ og så kom mens.
FrkZier skriver: Hvis du ikke stoler på de test du har taget, så køb et andet mærke og test igen?
Ja det må jeg gøre.
Solveig89 skriver: Ja det har jeg.Der var en uge hvor jeg testede positiv, dagen efter negativ, så positiv, så negativ og så kom mens.
Hold da op. Åhh man kan aldrig stole på testerne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128