hvornår kom maven anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Hailiesmom11

Omkring uge 9 denne gang er overvægtig så det var fordi maven begyndte at strutte 9+6 på billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Benjamins'mor

Jeg er/var lidt buttet i forvejen.
Men er 13+0 og synes godt man kan ane det nu. Det ligner måske ikke en gravid mave men er meget oppustet osv.

Anmeld

2. april 2013

lycly

Jeg havde en bule med det samme anden gang - men mere pga oppustethed men jeg kunne sagtens skjule den indtil Nf scanningen og kunne sikkert også godt have skjult den lidt længere med løst tøj Men maven kom klart tidligere end første gang

Anmeld

2. april 2013

channie-g

Anonym skriver:

Hvornår kunne maven ses som anden gangs gravid? Er blevet gravid igen ca 3,5-4 mdr efter fødsel...og ttænker om det så vil kunne ses hurtigt? Vil gerne vente med at fortælle til efter nf nemlig.

kunne ses meget hurtig, nok omkring uge 10-11 stykker og der var ikke så meget tvivl.. her er jeg uge 13

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

kunne ses meget hurtig, nok omkring uge 10-11 stykker og der var ikke så meget tvivl.. her er jeg uge 13

Hold da op. Den har Ikk været nem at skjule. Var det hurtigt efter nr ét? Noget helt andet....sikke en flot mave!

Anmeld

2. april 2013

channie-g

Anonym skriver:

Hold da op. Den har Ikk været nem at skjule. Var det hurtigt efter nr ét? Noget helt andet....sikke en flot mave!

var det heller ikke, men havde på daværende tidspunkt også offenliggjort det da jeg ikke er så godt til at holde sådan en nyhed for mig selv hehe... jaa det vil jeg mene, min søn blev et år i okt. og jeg fandt ud ud d. 17 jan. at jeg var godt 5 uger henne, men det var ikke planlagt på nogen måde men nu tager vi det som det kommer, min sæn når ikke og fylde 2 inden lillesøster kommer til verden så det bliver spændende og se hvordan han tager det da han er meget mor glad... tak skal du have, det har bestemt og hjulpet at jeg har tabt mig en del inden jeg blev gravid, var noget overvægtig sidste gang så det sidder noget pænere denne gang

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Uh det var tidligt. ... blev du også hurtigt gravid med nr to? Tænker om det går hurtigere når det er så kort tid siden sidst

Jeg testede positiv i Jan 2012 (min datter) og min søn er født i sep '10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.