vente tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har valgt og skrive anonym da en her inde roder i alt jeg skriver så derfor.

Men jeg har lige et spørgsmål. Jeg er gravid i uge 30+ Jeg syns virkelig siden er begyndt og gå langtsom nu.

Syns det ved at være hårdt for kroppen, det har ikk været de nemmeste mdr for mig indtil videre.

Jeg starte ud med en masse kvalme og opkast istarten faktisk så meget jeg tabte mig over 10 kg på ca 10 uger. Så  kom jeg til noget kontrol hvor de fandt ud af min livmorhals var meget afkorte og skulle være total sengeliggende frem til uge 24. Hvor jeg fik blod fortyndende og nogen piller. da jeg så var til MD scanning så de så at den bette i maven var meget for lille, ikk lige det sjoveste og få at vide. Men går flot frem af nu og de regner med hun får en slut vægt på ca 2800g - 3000g men nok ikk så lang.

Jeg går stadig til kontrol ang barnets vægt for at se om den tager det næring den har brug for så er på sygehuset hver 14 dag og ved JDM hver 3 uge ca.

Så syns ikk det har været de sjoveste mdr. Syns godt nok tiden er lang nu og tænker nogen gange hvordan jeg skal få 9 uger mere til at gå

Dog er der en chance for at jeg føder omkring uge 37

I må undskyld den blev så lang men havde lige brug for at komme ud med det hele nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

Nessie

Det har da heller ikke ligefrem været den nemmeste graviditet, men nu har du holdt ud i 30 uger, så napper du  lige de sidste 8-10 uger med også.

Du må se en masse gode film, læse en masse bøger, finde en stille hobby du kan sidde og nørkle med.

Og lige pludselig, så er det tid til at føde

Håber du får tiden til at gå

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det har da heller ikke ligefrem været den nemmeste graviditet, men nu har du holdt ud i 30 uger, så napper du  lige de sidste 8-10 uger med også.

Du må se en masse gode film, læse en masse bøger, finde en stille hobby du kan sidde og nørkle med.

Og lige pludselig, så er det tid til at føde

Håber du får tiden til at gå

ja mon ikk. men det var bare lige tanken om 10 uger mere

Anmeld

1. april 2013

Maria-s

At strikke eller hækle kan HURTIGT hive mange timer med sig

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

At strikke eller hækle kan HURTIGT hive mange timer med sig

okay hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.