Varmt tøj til nyfødt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
7 svar
6 synes godt om
1. april 2013

FrkZier

Hej tøser

nu skal jeg/vi jo snart have vores forårsbaby ja jeg sagde forår - det er da tydeligt at se med alt sneen ik 

Mit problem ligger lidt i at jeg under hele graviditeten ikke sådan rigtig har tænkt i varmt-tøj-baner, da det jo for Søren burde være godt vejr i april/maj men nææææh nej, så det slog mig igår at vi faktisk intet varmt tøj/overtøj til supermanden har  og som vejrudsigten ser ud lige pt når det altså ikk blive varmt og forår inden jeg føder 

Hvad skal jeg bruge??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Hej tøser

nu skal jeg/vi jo snart have vores forårsbaby ja jeg sagde forår - det er da tydeligt at se med alt sneen ik 

Mit problem ligger lidt i at jeg under hele graviditeten ikke sådan rigtig har tænkt i varmt-tøj-baner, da det jo for Søren burde være godt vejr i april/maj men nææææh nej, så det slog mig igår at vi faktisk intet varmt tøj/overtøj til supermanden har  og som vejrudsigten ser ud lige pt når det altså ikk blive varmt og forår inden jeg føder 

Hvad skal jeg bruge??? 

Jeg ville bare have et par tynde bomuldshuer, et par tynde bomuldsvanter/luffer og så en almindelig lun sovedragt. De ligger jo også under dyne og sådan, og det blæser ikke ned i en barnevogn, så jeg tror ikke der vil blive SÅ koldt nede i vågnen, hvorfor mega varmt tøj formentlig ikke er nødvendigt Men står lidt i det samme, vi fik et efterårsbarn sidst, så det er lige lidt ena nden sæson!

Anmeld

1. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Hej tøser

Hvad skal jeg bruge??? 

Vi har den her til lillebror:

http://2.bp.blogspot.com/-POKHktkemBQ/URk6EML1s-I/AAAAAAAACns/8OtF5vTfimg/s1600/byg1.jpg

Den ser vamset ud, men er rimelig tynd i det, og jeg tror det er passende  til vejret som det er nu her  

Anmeld

1. april 2013

frk andreasen

en hue en varm dragt(bamsedragten sys jeg er hel fantstisk) et par striksokker/vanter min baby bruger strømpebukser under hendes bukser og en lang ærmede body de kolde dage en voksipose er guld værd så skal de næsten ik ha noget varmt tøj under
knus tanja

Anmeld

1. april 2013

Lene Unik

Hvis du bruger voksipose skal du ikke bruge ret meget ovetøj. Til autostolen ville jeg bruge en uldtrøje, et par uldsokker og så et tæppe, så kan det tages af når bilen er varm.

Anmeld

1. april 2013

Team Putte

Hej tøser

Hvad skal jeg bruge??? 

en god varm trøje og tynd hue og vanter evt sokker på hænderne og nogle tykke strømper på fødderne og et værretæppe  til autostolen.. en bamsedragt og samme hue og vanter som før til barnevognen

Anmeld

1. april 2013

FrkZier

Fedt tøser 

så har jeg da lidt at gå efter 

Anmeld

1. april 2013

Mette og co

http://soerenogmette.dk/produkt-sortiment/joha-hel dragt-i-uld/

Det er den skønneste bløde ulddragt fra Joha, som jeg ville købe hvis det var mig der skulle føde der omkring. Uld holder jo både på varmen og transporterer varmen væk fra kroppen, hvis det skulle blive nødvendigt, så i mit hoved er uld det bedste. Selv hvis den kun kommer i brug få gange.

Min søn på 20 måneder har brugt den dragt i barnevognen hele vinteren og den er perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.