Er bonusmor til den sødeste lille pige på 2 1/2 år - der er absolut ingen problemer med at have hende mellem far og jeg.. Problemet er den ****** af en mor hun har..
Alt hvad der hedder samvær er gået gennem statsforvaltningen og fordi han har prøvet at få det hele igennem ad frivillighedens vej - da vi mener at det bedste for samarbejdet og fremtiden er at kunne tale sammen.. Det var så sidste samtale i dag som hurtigt bliver afsluttet og besluttet at der skal startes en regulær sag op.. Det betyder så at vi får ingen sommerferie med barnet, da moderen ikke lige kan tage stilling til hvornår det kan blive!!!

Vi må pænt nøjes med hver anden weekend - har heller ingen helligdage haft fordi det kan hun bare overhovedet ikke klare.. Hun ser allerhelst at vi overhovedet ikke ser pigen..
Da de så er færdige med at snakke - snakker de lidt sammen udenfor og det kommer så frem at hun har sammen med pigen flere gange har besøgt min kærestes far, som han ingen kontakt har med - og moderen har selv været med til at bryde den kontakt, da de var kærester- fordi hun synes han er et dårligt menneske?!?!?

Samtidigt skal det lige siges at farmor bor tæt på og har altid haft meget med pigen at gøre og passet under sygdom osv - HUN FÅR ALDRIG BESØG - hun er jo bare en belastning og på min kærestes side - hvilket ikke er helt rigtigt!!
Hvad f***** gør man ved sådan en gås???
Anmeld