ARRRGH samarbejde er da bare en by i Rusland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.503 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

haps

Er bonusmor til den sødeste lille pige på 2 1/2 år - der er absolut ingen problemer med at have hende mellem far og jeg.. Problemet er den ****** af en mor hun har..
Alt hvad der hedder samvær er gået gennem statsforvaltningen og fordi han har prøvet at få det hele igennem ad frivillighedens vej - da vi mener at det bedste for samarbejdet og fremtiden er at kunne tale sammen.. Det var så sidste samtale i dag som hurtigt bliver afsluttet og besluttet at der skal startes en regulær sag op.. Det betyder så at vi får ingen sommerferie med barnet, da moderen ikke lige kan tage stilling til hvornår det kan blive!!!   Vi må pænt nøjes med hver anden weekend - har heller ingen helligdage haft fordi det kan hun bare overhovedet ikke klare.. Hun ser allerhelst at vi overhovedet ikke ser pigen..
Da de så er færdige med at snakke - snakker de lidt sammen udenfor og det kommer så frem at hun har sammen med pigen flere gange har besøgt min kærestes far, som han ingen kontakt har med - og moderen har selv været med til at bryde den kontakt, da de var kærester- fordi hun synes han er et dårligt menneske?!?!?  Samtidigt skal det lige siges at farmor bor tæt på og har altid haft meget med pigen at gøre og passet under sygdom osv - HUN FÅR ALDRIG BESØG - hun er jo bare en belastning og på min kærestes side - hvilket ikke er helt rigtigt!!
Hvad f***** gør man ved sådan en gås???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Honningblomst

Man forholder sig udelukkende til det det handler om...nemlig barnet. Du behøver ingen kontakt med moderen, så brug energien på barnet.
jeg tror ikke altid på at det er bedst for barnet at forældrene har kontakt, så super at alt nu bliver planlagt og nedskrevet.
Så ved I hvornår og hvordan og har noget at henholde jer til.
Knus Eva..

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

Du må simpelthen sige til kvinden at hun ska' stoppe , for ellers må I true hende lidt med at hun ikk' får lov til at se jeres datter mer' .. Eller et eller andet ..

Anmeld

25. juni 2009

haps

Betina88 skriver:

Du må simpelthen sige til kvinden at hun ska' stoppe , for ellers må I true hende lidt med at hun ikk' får lov til at se jeres datter mer' .. Eller et eller andet ..

Problemet er jo at det er jo hendes datter.. Hun mener jo så bare at et barn KUN har brug for sin mor og ikke behøver en far.. Har lyst til at råbe og skrige af hende.. Hun er så udspekuleret.. Især det at hun bare skrotter kontakten til farmor og genoptager den med farfar mod min kærestes vilje.. Og lige så snart hun bliver presset bare lidt - sidder hun jo bare og tuder og fortæller hvor svært det er at være hende.. Typisk tøsetriks.. Er bare rasende!!

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

haps skriver:

Problemet er jo at det er jo hendes datter.. Hun mener jo så bare at et barn KUN har brug for sin mor og ikke behøver en far.. Har lyst til at råbe og skrige af hende.. Hun er så udspekuleret.. Især det at hun bare skrotter kontakten til farmor og genoptager den med farfar mod min kærestes vilje.. Og lige så snart hun bliver presset bare lidt - sidder hun jo bare og tuder og fortæller hvor svært det er at være hende.. Typisk tøsetriks.. Er bare rasende!!

Men det er jo ikke noget du skal forholde sig til..hun kan sige og mene hvad hun vil, men når statsforvaltningen har afgjort samvær så er det sådan det bliver.
Hvem hun ser i sin tid med barnet vedkommer jo ikke Jer og det kan jeg slet ikke se du skal bekymre dig om.
Minimal kontakt og klare aftaler med hjælp fra andre...sørgeligt, men lyder som om det er sådan det må være.
Knus Eva.

Anmeld

25. juni 2009

haps

Eva skriver:

Men det er jo ikke noget du skal forholde sig til..hun kan sige og mene hvad hun vil, men når statsforvaltningen har afgjort samvær så er det sådan det bliver.
Hvem hun ser i sin tid med barnet vedkommer jo ikke Jer og det kan jeg slet ikke se du skal bekymre dig om.
Minimal kontakt og klare aftaler med hjælp fra andre...sørgeligt, men lyder som om det er sådan det må være.
Knus Eva.

Ved det ikke kommer os ved hvad og hvem hun ser når det er "hendes" tid - men synes bare det er mega provokerende, at hun er en meget stor faktor i at min kæreste ikke ser sin far og så går hun bag ryggen på ham og genoptager "forholdet".. (der er mange gode grunde til at et lille barn ikke skal være i det hjem) meget lig mange af de andre stunts hun har lavet for at være mest muligt i vejen..
Ser SÅ meget frem til at alt ligger på skrift og at hun kan tage sit tudefjæs og alle er ligeglade!

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

haps skriver:

Ved det ikke kommer os ved hvad og hvem hun ser når det er "hendes" tid - men synes bare det er mega provokerende, at hun er en meget stor faktor i at min kæreste ikke ser sin far og så går hun bag ryggen på ham og genoptager "forholdet".. (der er mange gode grunde til at et lille barn ikke skal være i det hjem) meget lig mange af de andre stunts hun har lavet for at være mest muligt i vejen..
Ser SÅ meget frem til at alt ligger på skrift og at hun kan tage sit tudefjæs og alle er ligeglade!

Men jo mere du bliver påvirket jo mere magt har hun og jo mere tid og energi går der fra mand og børn...kan sagtens forestille migd et er svært, men put hende ned i en kasse og behandl hende som en fodvorte-smiler- kulde får dem til at minimeres..
Knus til dig...

Anmeld

25. juni 2009

haps

Eva skriver:

Men jo mere du bliver påvirket jo mere magt har hun og jo mere tid og energi går der fra mand og børn...kan sagtens forestille migd et er svært, men put hende ned i en kasse og behandl hende som en fodvorte-smiler- kulde får dem til at minimeres..
Knus til dig...

I know og det er derfor det er så frustrende.. Men håber bare karma en dag kommer og bider hende bagi  
Som vi er blevet enige om min kæreste og jeg kan vi i det mindste se os selv i spejlet og vide at vi har gjort hvad vi kan for at gøre det rigtige.. Så det må vel belønne sig en dag..

Tak for dit råd..

Anmeld

25. juni 2009

Honningblomst

haps skriver:

I know og det er derfor det er så frustrende.. Men håber bare karma en dag kommer og bider hende bagi  
Som vi er blevet enige om min kæreste og jeg kan vi i det mindste se os selv i spejlet og vide at vi har gjort hvad vi kan for at gøre det rigtige.. Så det må vel belønne sig en dag..

Tak for dit råd..

Jamen det var da så lidt..smiler- lyder som om den mor har det rigtig meget svært og så er i lige der hvor galden kommer ud....måske I skulle bruge omvendt psyk. og så i stedet smile og sige åh og ja....det tror jeg nogen gange virke på sådan en person, hvis I da gider...men i hvert fald tror jeg hun har det værst. bare det ikke smitter af på barnet.
Knus og de bedste tanker..
Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.