Livlig i maven = livligt barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Livlig baby i mave = livlig efter fødslen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.619 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2013

Victoria2013

Sådan som min lille prinsesse i maven er livlig - overvejer nogle gange om hun nogensinde slapper af - så kommer jeg til at tænke på om det så passer med at baby også er livlig efter fødslen...

Om den myte passer eller hvad - altså livlig i maven = livlig bagefter og rolig i maven = roligt barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

nielsen80

Kia2013 skriver:

Sådan som min lille prinsesse i maven er livlig - overvejer nogle gange om hun nogensinde slapper af - så kommer jeg til at tænke på om det så passer med at baby også er livlig efter fødslen...

Om den myte passer eller hvad - altså livlig i maven = livlig bagefter og rolig i maven = roligt barn

Jeg havde en meget rolig pige - faktisk så rolig jeg flere gange var på fødegangen for at få kørt en strimmel, da jeg stort set ikke mærkede hende overhovedet.

Nu har jeg en MEGET livlig pige, som ikke kan sidde stille, vil have fat i alt, griner, smiler og er meget "på" .

Anmeld

1. april 2013

lycly

Min datter tonsede rundt i maven, men hun var meget rolig da hun kom ud og sov meget. Så her havde det ingen sammenhæng overhovedet

Anmeld

1. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Cebastian sparkede så meget i maven så han ligefrem kunne få mig i bevægelse når jeg lå og slappede af i sengen, og ja han er et barn med krudt i ..... :-)

Anmeld

1. april 2013

MyLove E

Elias lå meget stille i maven. Jeg mærkede ham næsten kun når han havde hikke, men det havde han også tit

Da han kom ud har han aldrig været sådan en som gad og ligge stille og nusse og putte. I dag næsten 2år sidder han jo aldrig stille og hans motto er : "En god dag er hvis jeg har fået mindst en bule"

Så det passe ikke her:-)

Anmeld

1. april 2013

Miin'Baby'Mus

Kia2013 skriver:

Vores lille pige var meget aktiv i maven, men i dag sover hun 16-20 timer om dagen  Hun elsker da selvfølgelig og pludre osv som andre små børn, men hun har så bestemt ikke behov for at være med til det hele dagen lang, hun elsker at hygge, putte og sove 

Anmeld

1. april 2013

Mother-love

Isabella var ekstrem livlig i maven også meget at jeg følte jeg havde indenvendige blåmærker til sidst. Det første år af hendes liv var hun meget mild og rolig, men nu hvor hun snart er 2 skulle man nogen gange tro hun var på speed. Eller sådan noget. For hun kan til tider virkelig være ret hyper.

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

Kia2013 skriver:

Wow jeg rendte rundt med DK's nye kvindelige fodboldspiller - Bella var ret livlig indtil hun kom ud  Til gengæld lagde jeg mærke til at lige så tit hun hikkede i min mave, lige så tit hikkede hun da hun var nyfødt 

Anmeld

1. april 2013

HeidiØ

William sparkede, hikkede, hoppede osv osv i min mave 24/7 og han har eddermame krudt i numsen idag + aldrig sovet særligt meget

Anmeld

1. april 2013

Elgaard73

Her er han lidt både og.... I maven var han rolig og som lille baby var han også rolig. Det var først da han begyndte at være mere mobil, at der kom gang i ham. Men så var/ er der til gengæld også seriøst gang i ham.

7-9-13 så har han et godt sovehjerte... Så når han først er lagt, så er der virkelig ro og når han så er vågen, så er der virkelig knald på.

Så han er lidt begge dele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.