Spændt/nervøs for 1. scanning i uge 7 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
2 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

Puttemor86

Hej tøser...

Jeg skal til første scanning på torsdag når jeg er i uge 7 + 3, efter vores IVF/ICSI har vist en positiv blodprøve på 2.300 HCG i uge 5 + 2...

Jeg havde ret mange spændinger i underlivet i starten, og ømme bryster...

Men nu har de ovenstående ting aftaget, og det er kun den næsten konstante kvalme der fortsætter...

Jeg er både spændt og nervøs for scanningen, fordi det ikke spænder så meget mere, og brysterne ikke er så ømme mere...

Havde i andre det på samme måde inden i skulle til scanningen, hvor man kan se om der er liv...?

Knus Puttemor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Clisolka

Puttemor86 skriver:

Hej tøser...

Jeg skal til første scanning på torsdag når jeg er i uge 7 + 3, efter vores IVF/ICSI har vist en positiv blodprøve på 2.300 HCG i uge 5 + 2...

Jeg havde ret mange spændinger i underlivet i starten, og ømme bryster...

Men nu har de ovenstående ting aftaget, og det er kun den næsten konstante kvalme der fortsætter...

Jeg er både spændt og nervøs for scanningen, fordi det ikke spænder så meget mere, og brysterne ikke er så ømme mere...

Havde i andre det på samme måde inden i skulle til scanningen, hvor man kan se om der er liv...?

Knus Puttemor...

Puha ja jeg er altid nervøs for en scanning, så det tror jeg er helt normalt 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har været mere nervøs denne gang end jeg var med min datter for 3 år siden. Året før jeg fik min datter nåede jeg til nf-scanningen i uge 12, hvor der ikke var et foster, jeg havde mistet ved en MA. 

I denne graviditet så vi et  slå 6+4 - det beroligede mig lidt, selvom jeg vidste at alt kunne ske endnu. Nu er jeg 16+0 og mærker liv dagligt 

Anmeld

1. april 2013

Nessie

Det er meget normalt at være nervøs inden skanningen, man er jo bange for at noget alligevel er gået galt.

Det er også meget normalt at symptomerne kommer og går lidt, så det må du endelig ikke bekymre dig over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.