Det da ikke normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg er 14+2 idag. Og har de sidste to uger, haft så sindssygt ondt i min lænd, at jeg næsten kunne græde af smerte og intet hjælper udover sådan at ligge ned og slappe af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

babyonboard

Tror du har en slem bækkenløsning. Har du prøvet at snakke med lægen om det. 

Du får lige en for det lyder ikke rart.

Anmeld

31. marts 2013

khaleesi

..

Alt udvider sig omkring maven/lænden, organerne får mindre plads og det kan give et ondt pres på rygsøjlen og lænden, men prøv at tage til læge og få ham til at kigge på dig alligevel. 

Anmeld

31. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Cille12 skriver:

Tror du har en slem bækkenløsning. Har du prøvet at snakke med lægen om det. 

Du får lige en for det lyder ikke rart.

Allerede så tidligt? øv det håber jeg ikke men skulle faktisk ikke undre mig. Og tak for krammet

Anmeld

31. marts 2013

Xolia

Puha - føler virkelig med dig i bogstaveligste forstand.

Jeg har haft bækkenløsning i mine 2 første graviditeter - og mit er også begyndt at røre på sig - jeg ligner en gammel kone på 93 der går rundt (har været en dejlig tur i skoven, men nu er det ikke dejligt )

Jeg ville, hvis jeg var dig også kontakte din læge - for hvis det er bækkenløsning, så kan både fys, akupunktur eller vandgymnastik samt evt. et bækkenbælte måske hjælpe dig.

Håber dog du "bare" har fået ondt i ryggen som hurtigt går væk igen...

Knus herfra, Xolia 15+0

Anmeld

31. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

khaleesi skriver:

..

Alt udvider sig omkring maven/lænden, organerne får mindre plads og det kan give et ondt pres på rygsøjlen og lænden, men prøv at tage til læge og få ham til at kigge på dig alligevel. 

Puha må nok heller ringe til min læge på tirsdag. For det er godt nok ikke til at holde ud.. Og taak for

Anmeld

31. marts 2013

khaleesi

MiichellaMalou skriver:

Puha må nok heller ringe til min læge på tirsdag. For det er godt nok ikke til at holde ud.. Og taak for

..

Og i mellemtiden kan du bruge varmepuder, varmetæpper og varme bade, det hjælper lidt på det. Krydser fingre for det bedste 

Anmeld

31. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Xolia skriver:

Puha - føler virkelig med dig i bogstaveligste forstand.

Jeg har haft bækkenløsning i mine 2 første graviditeter - og mit er også begyndt at røre på sig - jeg ligner en gammel kone på 93 der går rundt (har været en dejlig tur i skoven, men nu er det ikke dejligt )

Jeg ville, hvis jeg var dig også kontakte din læge - for hvis det er bækkenløsning, så kan både fys, akupunktur eller vandgymnastik samt evt. et bækkenbælte måske hjælpe dig.

Håber dog du "bare" har fået ondt i ryggen som hurtigt går væk igen...

Knus herfra, Xolia 15+0

Jeg håber ikke det bækkenløsning. Men ja må nok heller ringe til min læge tirsdag, for kan virkelig ikke holde ud og være i min krop. Og det især slemt når jeg har lavet noget og det behøver ikke engang være hårdt fysisk. Men det går også ned i ballerne og benene

Anmeld

31. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

khaleesi skriver:

..

Og i mellemtiden kan du bruge varmepuder, varmetæpper og varme bade, det hjælper lidt på det. Krydser fingre for det bedste 

Må prøve. Min kæreste massere mig tit. Men det hjælper kun i 5 minutter.. Taak håber jeg virkelig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.