snøft altså.
Igår vågnede Emil 16:30 efter en god lur og skreg og græd osv, hans øjne kørte rundt og han var slet ik til at få kontankt til, ku mærke han var brænd varm og Frank tog hans temperatur, jeg kunn eik, fordi med det samme jeg vil ligge ham gik han helt i selvsving. Han havde 39 i feber. Og han rystede lidt.
Han spiste fint til aftens maden og kl 20 da han skulle i seng var hans temeratur 37.9. Men jeg besluttede mig for at han skulle blive hjemme idag så han kunne køle lidt af og hygge med mig herhjemme.
Havde godt her imorges set at hans øjne så lidt underlige ud, men tænkte at det var nok fordi at han var træt, men da han kom op fra lur der halv 12 igen, ku jeg se at det ik lige var helt normalt. Hans ene øje ligesom hang, og var helt glas agtig at kigge på så får en tid ved lægen.
Sku så lige rende op på 3 sal med taske og barn på armen fordi elevatoren ik virkede, pyha, banken der ligger nedenfor var så venlige at passe på min barnevogn imens.
Nårh men Emils forkølelse har sat sig i hans øje

og han klør vildt i det. Lægen sagde han fint ku tage i vuggestue da det ik smittede, men syntes ik rigtig jeg har lyst til at han skal afsted imorgen uanset om det smitter el ej
Anmeld