Mave vokser ? hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. marts 2013

Gangsterputteloke

hej alle sammen....hmmmm hvornår begynder maven at vokse når det er første graviditet....? jeg er ca 5+2 uger henne...

hilsen jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

StudPsyk

Gangsterputteloke skriver:

hej alle sammen....hmmmm hvornår begynder maven at vokse når det er første graviditet....?

hilsen jeanette

Det kan man ikke give et svar på, det er individuelt  

Anmeld

31. marts 2013

Gangsterputteloke

okay ... ja kan jo se der er nogle der har ret store maver og andre næsten ingen ting i starten ...

Anmeld

31. marts 2013

lycly

Det er meget forskelligt. På mig kunne man først se det så småt efter uge 25, indtil da så jeg slet ikke gravid ud

Anmeld

31. marts 2013

bettelh

jeg havde en lille bule i uge 19 men ikk noget man lagde mærke til er i uge 30 + nu 

Anmeld

31. marts 2013

Frk. Himmelblå

hej alle sammen....hmmmm hvornår begynder maven at vokse når det er første graviditet....? jeg er ca 5+2 uger henne...

hilsen jeanette

Jeg følte mig bare småfed indtil uge 16 begge gange. Defra blev maven tydeligt gravid at se på, og det var så skønt!! Den der helt hårde runde bule, som gør, at ingen er i tvivl..

Anmeld

31. marts 2013

khaleesi

Min mave begyndte først at vokse lidt efter uge 18

Anmeld

31. marts 2013

Hailiesmom11

Maven begyndte første gang at vokse her omkring 14+ og denne gang 2. Gang begyndte den allerede 9+

Anmeld

31. marts 2013

Juliekp

Det er helt forskelligt fra kvinde til kvinde.. 

Jeg selv fik en begyndende bule 16+ og "rigtig" gravid mave 20+, men synes aldrig jeg så særlig høj gravid ud.. 

Anmeld

31. marts 2013

Clisolka

hilsen jeanette

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde 

Hos mig begyndte den at vokse efter 15+ i min sidste graviditet, så kunne man for alvor se at jeg var gravid. 

I denne graviditet kan jeg ikke skjule det længere, men jeg har også lidt ekstra mave i forvejen fra min datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.