Lock-out aktivering [Sydfyn]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
3 svar
1 synes godt om
31. marts 2013

KittyCatta

Sad og surfede lidt på Facebook, da jeg så dette link på Facebook. Det var da smart nok, hvis man har lidt problemer med pasningen under lock-outen og evt. kan gå sammen med andre forældre. 

http://svendborg.bowlnfun.dk/lock-out-se-mere-her.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Gittemor09

KittyCatta skriver:

Sad og surfede lidt på Facebook, da jeg så dette link på Facebook. Det var da smart nok, hvis man har lidt problemer med pasningen under lock-outen og evt. kan gå sammen med andre forældre. 

http://svendborg.bowlnfun.dk/lock-out-se-mere-her.html

Hold da op hvor genialt... og sikke da med oplevelser og lege.... og så lyder det altså kanon billigt... godt nok lærer de ikke noget i skolen... men hvorfor ikke få det bedste ud af situationen....

Anmeld

31. marts 2013

KittyCatta

Gittemor09 skriver:

Hold da op hvor genialt... og sikke da med oplevelser og lege.... og så lyder det altså kanon billigt... godt nok lærer de ikke noget i skolen... men hvorfor ikke få det bedste ud af situationen....

Jeg synes det lyder kanon hyggeligt! Det er jo med at få det bedste ud af situationen, når nu ungerne ikke kan komme i skole. Personligt ville jeg nok lave en blanding af aktiviteter og så lave lidt skole derhjemme svarende det niveau mit barn var på rent fagligt. 

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

KittyCatta skriver:

Jeg synes det lyder kanon hyggeligt! Det er jo med at få det bedste ud af situationen, når nu ungerne ikke kan komme i skole. Personligt ville jeg nok lave en blanding af aktiviteter og så lave lidt skole derhjemme svarende det niveau mit barn var på rent fagligt. 

ja, det lyder rigtig hyggeligt...

ja, det tror jeg også at jeg ville....

men måske hvis jeg havde barn i de større klasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.