Kan sutter koge for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
7 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Kom til at koge bassens sutter temmelig længe. kan de tåle det? De er blevet fuldstændig hvide. Kan det bare være kalk? tænker bare på om de kan mørne af at koge for længe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

LinLin

Prøv at trække i dem...

tror da bare det er kalk der har farvet dem 

Anmeld

31. marts 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DAs mor skriver:

Prøv at trække i dem...

tror da bare det er kalk der har farvet dem 

Altså de knækker ikke, så er de vel fine nok at bruge. Men mærkeligt, for det kan ikke skylles eller gnides af 

Anmeld

31. marts 2013

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Altså de knækker ikke, så er de vel fine nok at bruge. Men mærkeligt, for det kan ikke skylles eller gnides af 

Jeg ville bruge dem så

Anmeld

31. marts 2013

Moma

Det er bare kalk. Men de kan godt mørne af at koge for længe, men så længe der ikke sker noget ved at trække i dem, så kan de godt bruges. 

Anmeld

31. marts 2013

sommerbarn<3

Moma skriver:

Det er bare kalk. Men de kan godt mørne af at koge for længe, men så længe der ikke sker noget ved at trække i dem, så kan de godt bruges. 

Super! Tak for svar 

Anmeld

31. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

for at undgå det næste gang at kalken sætter sig på den måde put en lillebitte smule eddike i vandet og skyl sutterne med det samme de tages op i koldt vand...

Kan heller ikke få kalken af igen medmindre jeg gør sådan hvis de er endt med f.eks. at nå at blive kolde i vandet de kogte i...

Anmeld

31. marts 2013

sommerbarn<3

Wampires skriver:

for at undgå det næste gang at kalken sætter sig på den måde put en lillebitte smule eddike i vandet og skyl sutterne med det samme de tages op i koldt vand...

Kan heller ikke få kalken af igen medmindre jeg gør sådan hvis de er endt med f.eks. at nå at blive kolde i vandet de kogte i...

Okay, tak for tippet. Har bare aldrig før oplevet at de er blevet sådan før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.