Ihh.. Hvad skal man vælge? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal der hentes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.204 visninger
14 svar
8 synes godt om
31. marts 2013

KittyCatta

En total ligegyldig tråd, men hvad filan skal jeg vælge af takeaway til aftensmad. Kan ikke lige overskue at lave aftensmad. Har en virkelig dum dag, hvor mine led hæver og gør ondt.  Så har et luksusproblem vedrørende aftensmaden - hvad skal jeg hente? Kan virkelig ikke bestemme mig for hvad det skal være. Hjæææælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Troldemommi

KittyCatta skriver:

En total ligegyldig tråd, men hvad filan skal jeg vælge af takeaway til aftensmad. Kan ikke lige overskue at lave aftensmad. Har en virkelig dum dag, hvor mine led hæver og gør ondt.  Så har et luksusproblem vedrørende aftensmaden - hvad skal jeg hente? Kan virkelig ikke bestemme mig for hvad det skal være. Hjæææælp 

Hmm pizza 

Monica

Anmeld

31. marts 2013

MortilElias2010

KittyCatta skriver:

Burger 

Anmeld

31. marts 2013

B&J

helt klart burger hvis det er en super god en

eller så pizza

Anmeld

31. marts 2013

Hailiesmom11

Helt klart pizza - det fik vi også herhjemme i aften hvis der var lidt flere penge på kontoen

Anmeld

31. marts 2013

HeidiØ

Klart sushi hvis du har mulighed for det og råd til det samtidig!!

Anmeld

31. marts 2013

Muffin_girl

KittyCatta skriver:

Pizza  

Vi henter mad fra Bones idag. Uhmm det er godt.. 

Anmeld

31. marts 2013

KittyCatta

AalborgPigen skriver:

Pizza  

Vi henter mad fra Bones idag. Uhmm det er godt.. 

Det ville jeg også gerne have, men der er desværre ingen i nærheden her.  Og så grisser det så forfærdeligt  hehe

Velbekomme!

Anmeld

31. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Pizza!!!!

Den kan spise næste dag kold eller genlunes i 30 sek i mikroen hvis dine led stadig er dumme

De andre ting indholder ofte salat der ikke kan gemmes til næste dag uden at blive sur...

(taler af erfaring her har afprøvet en del med take away )

Anmeld

31. marts 2013

Muffin_girl

KittyCatta skriver:

Det ville jeg også gerne have, men der er desværre ingen i nærheden her.  Og så grisser det så forfærdeligt  hehe

Velbekomme!

Hehe ja det gør det  

Tak og i lige måde ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.