Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, hvordan gør I? Jeg er ikke ret langt henne, men vil gerne tage mavebilled for hver uge. Men synes det er lidt uoverskueligt i iPhoto. Har I nogle forslag? Og har I også forslag til en god app til gravide?
Ja, hvordan gør I? Jeg er ikke ret langt henne, men vil gerne tage mavebilled for hver uge. Men synes det er lidt uoverskueligt i iPhoto. Har I nogle forslag? Og har I også forslag til en god app til gravide?
Baby2påvej skriver: Jeg skrev fx 10+3 når jeg gemte dem, eller tjekkede datoen, og påførte det løbende
Jeg skrev fx 10+3 når jeg gemte dem, eller tjekkede datoen, og påførte det løbende
Da jeg var gravid gemte jeg billederne på computeren, redigerede dem i paint hvor jeg skrev f.eks 23+0 på billedet med sort skrift
Juliekp skriver: Da jeg var gravid gemte jeg billederne på computeren, redigerede dem i paint hvor jeg skrev f.eks 23+0 på billedet med sort skrift
Jeg har altid skrevet f.eks. 16+0 osv på dem
Anonym skriver: Tak for svar jeg har lige fundet en app, som kan skrive tekst på billederne. Det var en god måde
Tak for svar jeg har lige fundet en app, som kan skrive tekst på billederne. Det var en god måde
Lotus86 skriver: Hvad hedder den app?
Hvad hedder den app?
Babymor2010 skriver: Jeg har altid skrevet f.eks. 16+0 osv på dem
Jeg har bare lavet en mappe på skrivebordet og så omdøber jeg billederne den uge jeg nu er i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128