Spørgsmål ang. test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg tog en test igår, hvor jeg var 4+5. Inden for 1 min. var begge streger stort set helt ens.
Jeg kiggede så lige på testen igen i dag, bare lige for at nyde synet af de to ens streger, men til min store skuffelse, var stregerne ikke ens længere. Teststregen var blevet noget svagere end kontrolstregen. Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg kiggede på testen flere gange igår, hvor der ikke var en forandring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg tog en test igår, hvor jeg var 4+5. Inden for 1 min. var begge streger stort set helt ens.
Jeg kiggede så lige på testen igen i dag, bare lige for at nyde synet af de to ens streger, men til min store skuffelse, var stregerne ikke ens længere. Teststregen var blevet noget svagere end kontrolstregen. Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg kiggede på testen flere gange igår, hvor der ikke var en forandring.

Det betyder ingenting, at testen er blevet svagere efter at have ligget i noget tid. Det vil de fleste tests gøre Tillykke med den kommende familieforøgelse

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det betyder ingenting, at testen er blevet svagere efter at have ligget i noget tid. Det vil de fleste tests gøre Tillykke med den kommende familieforøgelse

Tusind tak!
Jeg var noget så nervøs for, om det var et negativt tegn.

Anmeld

31. marts 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Tusind tak!
Jeg var noget så nervøs for, om det var et negativt tegn.

Det var så lidt Ork nej, slet ikke

Anmeld

31. marts 2013

CH2012

Stort tillykke med den positive test!  

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Stort tillykke med den positive test!  

Tusind tak

Anmeld

1. april 2013

sulo

mine test streger er også meget tydelige, men de falmer efter et par dage, kig evt på mit billed, det er taget to dage efter testdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.