30+0 Juhuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Mink

emmagirl skriver:

Jaa, tiden FLYVER!! Var så godt nok til MD i 21. uge, som jo egentlig er noget af det seneste - men ja, der er allerede gået 3 uger siden da... Det er ret vanvittigt som tiden flyver... Lige pludselig er han her  

Og du har kun 10 uger tilbage nu... craaazy!!!

Ja der er slet ikke længe mere til vi begge har vores små guldklumper i armene !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Mink

AnnL skriver:

Rigtig flot babyhule  

Mange tak skal du ha

Anmeld

31. marts 2013

Mink

Juliekp skriver:

Nøj hvor er den bare fin og rund Og tillykke med den nået milepæl!

Tak skal du ha, ja transportmidler er snart overflødige, jeg triller da bare

Anmeld

31. marts 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Tak skal du ha, ja transportmidler er snart overflødige, jeg triller da bare

Ja hehe, er sikkert også meget smartere at være sit eget transportmiddel  

Puha glæder mig til at se hvor stor den er når du rammer 40+0

Anmeld

31. marts 2013

Mink

Juliekp skriver:

Ja hehe, er sikkert også meget smartere at være sit eget transportmiddel  

Puha glæder mig til at se hvor stor den er når du rammer 40+0

Haha ja, tror bare ikke lillemanden er enig i at blive trillet rundt på den måde ... 

Åh ja er jeg også selv spændt på, men vægten siger heldigvis kun +8 så, så længe at det bare er maven der vokser så er jeg godt tilfreds  

Anmeld

31. marts 2013

Juliekp

Haha ja, tror bare ikke lillemanden er enig i at blive trillet rundt på den måde ... 

Åh ja er jeg også selv spændt på, men vægten siger heldigvis kun +8 så, så længe at det bare er maven der vokser så er jeg godt tilfreds  

Ja det ligner heller ikke at kg sidder andre steder end på mavsen, du er flot gravid Og skidt pyt med hvor meget du tager på, dem smider du hurtigt efter du har født, især hvis du ammer.

Anmeld

1. april 2013

Mink

Juliekp skriver:

Ja det ligner heller ikke at kg sidder andre steder end på mavsen, du er flot gravid Og skidt pyt med hvor meget du tager på, dem smider du hurtigt efter du har født, især hvis du ammer.

Tak skal du ha, det varmer sådan at få det at vide håber sådan jeg er i stand til at amme ! Ammer du stadig din dejlige lille pige ? 

Anmeld

1. april 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Tak skal du ha, det varmer sådan at få det at vide håber sådan jeg er i stand til at amme ! Ammer du stadig din dejlige lille pige ? 

Håber jeg også for dig, kunne da være helt fantastisk 

Nej jeg ammer ikke længere, måtte stoppe da hun var 4 uger, fordi min mælk langsomt forsvandt og jeg brød mig heller ikke om det

Anmeld

1. april 2013

Muffin_girl

Nej hvor har du en fin mave

Anmeld

1. april 2013

Mink

Juliekp skriver:

Håber jeg også for dig, kunne da være helt fantastisk 

Nej jeg ammer ikke længere, måtte stoppe da hun var 4 uger, fordi min mælk langsomt forsvandt og jeg brød mig heller ikke om det

Nååå okay    men hold da fast, hvor ser hun bare dejlig ud ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.