Færdigblandet allomin hvor?? hjælp :-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
7 svar
2 synes godt om
31. marts 2013

Merii

Jeg var i Bilka igår og som sædvanlig har de allomin færdigblandet udsolgt!! Nu står jeg og mangler til aftenen da min baby får flaske hver aften.

Når det er helligdag, hvor kan jeg så købe det fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

morethanperfect

Merii skriver:

Jeg var i Bilka igår og som sædvanlig har de allomin færdigblandet udsolgt!! Nu står jeg og mangler til aftenen da min baby får flaske hver aften.

Fakta

Anmeld

31. marts 2013

Merii

morethanperfect skriver:

Fakta

århh det må jeg lige prøve så, bor nemlig i nærheden af en fakta

Tusind tak for svar

Anmeld

31. marts 2013

morethanperfect

Merii skriver:

århh det må jeg lige prøve så, bor nemlig i nærheden af en fakta

Tusind tak for svar

Det var så lidt 

Anmeld

31. marts 2013

Benjamins'mor

Super Brugsen og kiwi.

Anmeld

31. marts 2013

Enirt

Merii skriver:

Nu ved jeg ikke hvor længe din baby har været på MME, men det bliver altså ret dyrt i længden at købe de færdig blandet kartoner.

Det er ikke så bøvlet med pulvert som man lige umildbart tror.

Her hjemme har vi altid kogt vand til at stå i elkedlen og så hælder vi det i flakserne og kommer dem i køleskabet, når min søn så er sulten tager vi en flaske opvarmer vandet i microovenen og tilsætter rette mængde pulver.

Det tager 30 sek længere end at hælde det færdigblandet op og det er så meget billigere og man løber ikke lige så hurtigt tør.

Anmeld

31. marts 2013

Merii

Enirt skriver:

Nu ved jeg ikke hvor længe din baby har været på MME, men det bliver altså ret dyrt i længden at købe de færdig blandet kartoner.

Det er ikke så bøvlet med pulvert som man lige umildbart tror.

Her hjemme har vi altid kogt vand til at stå i elkedlen og så hælder vi det i flakserne og kommer dem i køleskabet, når min søn så er sulten tager vi en flaske opvarmer vandet i microovenen og tilsætter rette mængde pulver.

Det tager 30 sek længere end at hælde det færdigblandet op og det er så meget billigere og man løber ikke lige så hurtigt tør.

Tak for din gode anbefaling, ja det kan være ret dyrt i længden men han får en pak daglig/ 200ml, det er kun til om aftenen

Så det koster os ca. 50 kr ugenligt og mon ikke det går

Anmeld

31. marts 2013

Enirt

Merii skriver:

Tak for din gode anbefaling, ja det kan være ret dyrt i længden men han får en pak daglig/ 200ml, det er kun til om aftenen

Så det koster os ca. 50 kr ugenligt og mon ikke det går

Jo det kan jeg godt se og når det er til aftenen/natten er det jo smart nok man ikke skal til at blande

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.