Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. som overskriften siger, så tror jeg sq jeg er gravid. Vi har snakket om at lave en nummer 2, og begyndte så småt, men jeg blev hurtigt i tvivl. Vores datter er 17 mdr. Vi valgte så faktisk at udsætte det. Og købte os så en hund Men idag vågnede jeg så med den der morgenkvalme som resulterede i opkast imorges.. og kvalmen er så kommet og gået hele dagen, så jeg faktisk on/off har spekuleret på om jeg mon er gravid eller bare ved og blive syg??? Men det er lige nu jeg skulle ha haft min menstruation, så der er jo faktisk en rimelig stor chance for at det faktisk er en graviditet.. håber det faktisk Men vil slet ikke tro noget, for så bliver jeg bare så skuffet
Årh skulle bare lige ud med det God påske til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja.. som overskriften siger, så tror jeg sq jeg er gravid. Vi har snakket om at lave en nummer 2, og begyndte så småt, men jeg blev hurtigt i tvivl. Vores datter er 17 mdr. Vi valgte så faktisk at udsætte det. Og købte os så en hund Men idag vågnede jeg så med den der morgenkvalme som resulterede i opkast imorges.. og kvalmen er så kommet og gået hele dagen, så jeg faktisk on/off har spekuleret på om jeg mon er gravid eller bare ved og blive syg??? Men det er lige nu jeg skulle ha haft min menstruation, så der er jo faktisk en rimelig stor chance for at det faktisk er en graviditet.. håber det faktisk Men vil slet ikke tro noget, for så bliver jeg bare så skuffet Årh skulle bare lige ud med det God påske til jer alle
uhh hvor spændene! Tag en test
sommerbarn<3 skriver: uhh hvor spændene! Tag en test
Jeg køber en når butikkerne åbner på tirsdag
CH2012 skriver: Kunne være spændende med en test :-)
Kunne være spændende med en test :-)
Anonym skriver: Jeg køber en når butikkerne åbner på tirsdag
Fakta har åben i helligdagende, de koster 38 kr, købte en i torsdags
Følger spændt med
Lige en update. Tog en test igår , negativ.
Har testet og testet så mange gange før, hvor jeg egentlig godt har "vidst" at den ville vise negativ. Men må sq indrømme jeg virkelig troede den var der.. havde faktisk regnet med den ville være positiv.. blev lidt skuffet Har stadig mine symptomer, og ingen mens....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128