Bør jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Skrev en tråd igår om at jeg blødte, jeg blødte kort i går og det gik væk med det samme, et par timer senere som der en lille bitte smule igen og forsvandt igen med det samme. Var væk i et døgn og efter en lille gå tur fik jeg igen en minimal blødning (sådan helt lyserødt udflåd) Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af nervøsitet, har fået en tid til scanning på fertilitetsklinikken i morgen, så der enten kan komme ro på eller afklaring, da jeg først har NF onsdag...

Men er det normalt?? Andre der har oplevet lign.. Har ingen smerter, og var kun meget lidt, men frisk blod...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Kløver

Hvis det ikke er mere, tror jeg nærmere det er en lille rift eller lignende, sikker på den lille har det fint

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis det ikke er mere, tror jeg nærmere det er en lille rift eller lignende, sikker på den lille har det fint

Krydser fingre, synes bare jeg overtolke selv det mindste lille jag eller niv, selv om jeg ved jeg har mærket det hele tiden... er SÅ nervøs, men glad for jeg bliver tjekket i morgen...

Synes godt nok jeg har megen tyngdefornemmelse som jeg ikke husker fra min første graviditet, men ikke andet at gøre end at bede en lille bøn og krydse fingre..

Anmeld

30. marts 2013

henh01

Fik af vide af min JM at man aldrig må bløde mere end en 5 kr- så skulle man lige kontakte læge/sygehus.

Dog kan man godt bløde lidt ifm sex osv da ens slimhinder jo er mere følsomme,

Anmeld

30. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Krydser fingre, synes bare jeg overtolke selv det mindste lille jag eller niv, selv om jeg ved jeg har mærket det hele tiden... er SÅ nervøs, men glad for jeg bliver tjekket i morgen...

Synes godt nok jeg har megen tyngdefornemmelse som jeg ikke husker fra min første graviditet, men ikke andet at gøre end at bede en lille bøn og krydse fingre..

Tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet, men godt du bliver tjekket i morgen, håber på en god Update, krydser ihvertfald fingre for dig

Anmeld

31. marts 2013

MetteT

Jeg blødte lidt i begge graviditeter i ca uge 9.. Men det var heldigvis ikke noget af betydning for graviditeten.. Så har i dag 2 skønne unger.. krydser for at det bare er en lille rift og ikke noget med baby.. 

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet, men godt du bliver tjekket i morgen, håber på en god Update, krydser ihvertfald fingre for dig

Så har jeg været til scanning, den var desværre gået til i uge 7 så nu skal jeg vente og se om det udstøder sig selv, ellers har jeg en tid på sygehuset tirsdag... noget rigtig møg, rigtig ked af det, men må holde humøret oppe for min sød er vågen....

Anmeld

31. marts 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Så har jeg været til scanning, den var desværre gået til i uge 7 så nu skal jeg vente og se om det udstøder sig selv, ellers har jeg en tid på sygehuset tirsdag... noget rigtig møg, rigtig ked af det, men må holde humøret oppe for min sød er vågen....

Årrh det gør mig ondt og høre ville ikk gå uden en 

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Sikke en dum opdatering og slet ikke det jeg håbede på, det jeg ked af at høre, håber du er ok, og har du brug for at snakke må du gerne skrive

Anmeld

31. marts 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Må jeg spøger hvor du har været til scanning for kender en der bløder og meget gerne vil til her i påsken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.