efter 3d/4d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

mammy

Hej med jer alle har fået en sms fra lillemig28 s mand,at da de var til scaning i morges, i kolding ,viste det tydeligt at det var noget i vejen med deres lille prinsesse så hun er blevet sat i gang med at føde krydeser alt hvad jeg kan for at den lille overlever,jeg er lidt rystet men skriver mere når jeg hører der over fra i odense

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

mammy skriver:

Hej med jer alle har fået en sms fra lillemig28 s mand,at da de var til scaning i morges, i kolding ,viste det tydeligt at det var noget i vejen med deres lille prinsesse så hun er blevet sat i gang med at føde krydeser alt hvad jeg kan for at den lille overlever,jeg er lidt rystet men skriver mere når jeg hører der over fra i odense

håber alt går som det skal, krydser hva jeg kan 

Anmeld

25. juni 2009

Mca<3

Puha et chok  Hvor er det væmmeligt ,, håber på det bedste og sender dem mine tanker

Anmeld

25. juni 2009

Bubbi

Håber bestemt på det bedste for dem Og krydser alt hvad jeg kan krydse..

Kram Tina som gerne vil føde i dag da hun har termin

Anmeld

25. juni 2009

sabi1979

Nej hvor forfærdelig
Krydser alt hvad jeg kan for at hun og den lille klarer sig godt

Knus Sabrina  31+2

Anmeld

25. juni 2009

Nanna1985

Årh nej da

Hvor forfærdeligt  Håber at alt kommer til at gå godt

Anmeld

25. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
håber alt går godt!

Anmeld

26. juni 2009

mammy

God morgen har desværre en meget trist nyhed,lillemig28 fødte en prinsesse kl17 men som døde her til morgen kl 4,det er så skrækkelig,lillemig28 ligger på intensiv,det er så rystende,krydser alt hvad jeg kan for lillemig

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

mammy skriver:

God morgen har desværre en meget trist nyhed,lillemig28 fødte en prinsesse kl17 men som døde her til morgen kl 4,det er så skrækkelig,lillemig28 ligger på intensiv,det er så rystende,krydser alt hvad jeg kan for lillemig

For pokker    Hvor langt henne var hun ? hva er gået galt?   Mine tanker går til hende og hendes kæreste 

Anmeld

26. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

ej hvor er det frygteligt..... får en klump i halsen...
håber de kommer igennem det så godt man nu kan... ved du hva der var galt med den lille prinsesse?? hvor langt var hun?
tænker meget på dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.