"snotklat"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige et sprøgsmål..

Jeg er 8+1 uger henne og har egentlig ikke de vilde gener i min graviditet 

Mit spørgsmål er: hvad betyder det, at der kommer en "snotklat" ud af mig, da jeg sad på toilettet? Der er ingen blod og jeg har ikke ondt.

Håber I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

mele

snotklat som i hvid-gullligt slim der kan strække sig langt???

i såfald er det blot udflåd som kroppen ofte danner i løbet af en graviditet. kan ikke huske hvorfor men prøv evt at google det, det er meget normalt og betyder ikke du er ved at abortere, så længe der ikke er blod og smerter.

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

mele skriver:

snotklat som i hvid-gullligt slim der kan strække sig langt???

i såfald er det blot udflåd som kroppen ofte danner i løbet af en graviditet. kan ikke huske hvorfor men prøv evt at google det, det er meget normalt og betyder ikke du er ved at abortere, så længe der ikke er blod og smerter.

Ja, lige nøjagtig.. Uden nogen egentlig lugt..

Vi havde sex i morges og jeg tænker, om det kan have noget med det at gøre, men jeg ved det ikke. Jeg har været i bad siden. 

Anmeld

30. marts 2013

B&J

det er da bare alm udflåd der kommer ud det kan også komme selv om man ikke er gravid....

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er da bare alm udflåd der kommer ud det kan også komme selv om man ikke er gravid....

Jeg har bare aldrig oplevet det som en tråd, som hænger ud af mig før.. Det er bare det, jeg studser over 

Anmeld

30. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg har bare aldrig oplevet det som en tråd, som hænger ud af mig før.. Det er bare det, jeg studser over 

nej det kan man sagtens få efter sex.... men kan også være dine homoner er mere oppe og ringe når nu du er gravid også det danns mere hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.