Taget fortrydelsespille, men ingen mens og negative teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

På trods af beskyttelse, var jeg nødt til at tage en fortrydelsespille for 3 uger siden. Men nu er jeg gået 10 dage over tid og jeg har taget 4 teste der alle var negative.

Altså jeg ved jo godt at der er stor chance (så er det en keeper) for at jeg er gravid, men jeg forstår ikke jeg tester negativt så? Kan den pille have fucket helt op i min cyklus eller hvad?

Jeg har været gravid 3 gange, og det er de eneste 3 gange jeg har prøvet at gå over tid på, jeg kan stille mit ur efter ÆL og mens, så præcist er det, og har været det i de 17 år jeg nu har haft det! Alle 3 graviditeter har jeg forøvrigt kunnet teste tydeligt positiv dagen efter udeblevet mens..

Jeg forstår det slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

På trods af beskyttelse, var jeg nødt til at tage en fortrydelsespille for 3 uger siden. Men nu er jeg gået 10 dage over tid og jeg har taget 4 teste der alle var negative.

Altså jeg ved jo godt at der er stor chance (så er det en keeper) for at jeg er gravid, men jeg forstår ikke jeg tester negativt så? Kan den pille have fucket helt op i min cyklus eller hvad?

Jeg har været gravid 3 gange, og det er de eneste 3 gange jeg har prøvet at gå over tid på, jeg kan stille mit ur efter ÆL og mens, så præcist er det, og har været det i de 17 år jeg nu har haft det! Alle 3 graviditeter har jeg forøvrigt kunnet teste tydeligt positiv dagen efter udeblevet mens..

Jeg forstår det slet ikke

Ved ikke om det er kan være den der fusker op..

Men har selv prøvet en mdr hvor min mens bare blev væk og kom igen da den skulle komme gangen efter..

Var på p piller i den periode og kunne også stille uret efter den..

Men ellers vil jeg da prøve at ringe til lægen på tirsdag og gå taget en blodprøve, hvis du ikke har fået den inden da..

Anmeld

30. marts 2013

Tranebaer

Jeg tror det er fortrydelsespillen der har ændret din cyklus Indholdet af hormoner i en fortrydelsespille er vist nok det samme som indholdet i tre måneders p-piller - så det er skrappe sager, der ændrer hele hormonbalancen..

Anmeld

30. marts 2013

Bella89

Jeg tog engang sådan en omgang, og det lavet helt ged i min mens. Kom først meget sent og da den endelig kom var det ikke andet en få dage, for så at komme igen efter en uge med fuldt knald på

Så jo jeg ville mene de godt kan lave lort i det hele

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak! Det var lige det jeg havde brug for at høre .

Der stod i indlægssedlen at der kunne komme blødning/mens i forbindelse med pillen, men ikke at den kunne komme forsinket.

Jeg krydser fingre for at det "bare" er forsinket mærkelig mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.