Hjælp mig lige - hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Lotus86

Tak for alle jeres svar Er egentlig ikke i tvivl om, at testen er positiv, har kigget på den 100 gange nu, og den er en del mere tydelig en hvad man kan se på billedet, nu er det så bare om den bliver der.

Ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal tænke, det er meget mærkeligt, planen var, at vi først ville starte på nr. 2 august 2014 efter vores bryllup, men det ser ikke ud til at det holder stik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Frk. Himmelblå

Lotus86 skriver:

Tak for alle jeres svar Er egentlig ikke i tvivl om, at testen er positiv, har kigget på den 100 gange nu, og den er en del mere tydelig en hvad man kan se på billedet, nu er det så bare om den bliver der.

Ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal tænke, det er meget mærkeligt, planen var, at vi først ville starte på nr. 2 august 2014 efter vores bryllup, men det ser ikke ud til at det holder stik

Hvis stregen kom inden for tid, tror jeg sagtens, man kan ønske TILLYKKE 

Sikke en overraskelse! Kan godt forstå, hvis du er lidt rundt på gulvet.

Anmeld

30. marts 2013

Lotus86

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis stregen kom inden for tid, tror jeg sagtens, man kan ønske TILLYKKE 

Sikke en overraskelse! Kan godt forstå, hvis du er lidt rundt på gulvet.

Det gjorde den, og den er så blevet endnu mere tydelig efterhånden.

Ja det er sgu lidt crazy, men bestemt ikke på den dårlige måde, men det er bare lidt mærkeligt, når det ikke lige var noget man havde regnet med

Anmeld

30. marts 2013

Frk. Himmelblå

Lotus86 skriver:

Det gjorde den, og den er så blevet endnu mere tydelig efterhånden.

Ja det er sgu lidt crazy, men bestemt ikke på den dårlige måde, men det er bare lidt mærkeligt, når det ikke lige var noget man havde regnet med

Tro mig, - jeg kender det!!

Den der  -følelse..

Men hvor skønt for jer!

Anmeld

30. marts 2013

Moma

Lotus86 skriver:

Der har I nok 2 børn i stedet for

Anmeld

30. marts 2013

Lotus86

Moma skriver:

Der har I nok 2 børn i stedet for

Ja noget kunne godt tyde på det

Anmeld

30. marts 2013

CamillaSoefelt

Lotus86 skriver:

Er sgu lidt rundt på gulvet, min kæreste og jeg har haft én smutter, og har nærmest lige siden haft murren i underlivet, så har tænkt om jeg mon kunne være gravid, men har nu ikke regnet med det, men nu tog jeg så lige en impulsiv test, og jeg synes jeg kan se noget, kan i?

Det var ikke just planlagt, så det er sgu lidt 'wow agtigt' hvis jeg er gravid.

Langt fra kan jeg se en svag streg. Hvis man zoomer kan jeg ikke?

Anmeld

30. marts 2013

Lotus86

CamillaSoefelt skriver:

Langt fra kan jeg se en svag streg. Hvis man zoomer kan jeg ikke?

Den er også rigtig svær at se på billedet, den er noget mere tydelig i virkeligheden.

Anmeld

30. marts 2013

legetæppe

Har selv en test magen til. Og ser en svag sstreg nr to

Anmeld

30. marts 2013

Kløver

Ser kun 1 streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.