Hvor mange skal have/får hjælp til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.316 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Katjaro

Så rundede vi de 12 måneder og i dag var jeg ved lægen (i anden anledning - nemlig ondt i halsen) og så spurgte jeg hvordan vi kunne komme videre derfra.

Hun indvilgede uden de store sværdslag i at tage blodprøver på mig (lige før og efter næste mens), og havde husbonden været hos lægen før (vi er "lige" flyttet hertil) så havde jeg også haft en seddel med på at få lavet en sædprøve på ham.

Hold op det var noget lettere at få sat i værk - måske fordi hun kunne sige at vi jo selv skulle betale for eventuelle behandlinger - det er jo kun udredningen der er gratis.... jamen vi er ligeglade, vi vil bare gerne have et barn til.

Men hvor mange af jer er i behandling/under udredning??

hilsen katja - der da vist for første gang i lang tid - glæder sig til næste menstruations komme ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Pia

Hejsa..

vi skal også i behandling nu her inden så længe.
Vi fik også hjælp til Lærke, så denne gang skal vi også selv betale, men det er vi også lige glade med.
Lærke skal bare ike være ene barn :)
Dejligt når der kommer skred i tingene.
Held og lykke til jer.

Kh Pia.

Anmeld

25. marts 2008

82Miraklet

Hej Katja..

Først vil jeg lige sige at det lyder da bare SUPER !!!

Har er jeg i behandling med Metformin, samt diætkur... Jeg har PCO og metforminen hjalp os til at få naija.. så vi håber på at inden året er omme så er der gevindst igen.. På trods af endnu dårligere ods denne gang..

(H)

Anmeld

26. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Her var det hjælp med barn nr to og blever det sikkert også med barn nr 3 hvis vi skal have en sammen en dag..TÆNKER STADIG SKAL SKAL IKKE...
Når men med benjamin tog det over 1 år hva jeg kan husk før den var der og han blev derind...
Victoria tog det endelig kun ca 10 mdr.
Men midste et par gange før benjamin og et par gange efter.
Da jeg midste sidste gang D.19 feb 2005 kom jeg i behandlingen derefter og en masse blodprøver scanningenr om æl dage osv osv.
Han fandt frem til jeg har lidt svært hved af blev gravid men ikke meget.
Men jeg har så svært hved af holde på forster pga slap slimhinde som gynækologen mener er bleve værre efter jeg født min søn + underlivsbetændelse og har haft klamytia 2 gang som ung.
2 gang Jeg have klamytia i 97 var jeg mega syg med høj feber kaste op indlagt osv og de mente jeg have gået med det i kroppe i 2-3 mdr og det nedsætte i af bleve gravid.
Jeg stoppe så den 7 okt da jeg skulle flytte fra køge til korsør d.1/11-05 og 1/12-05 teste jeg positiv.
Så alt det stress med af flytte var nok en meget hjælp i jeg ikke tænkte æl-mens-baby osv.
Med min datter fik jeg så stik-piller som hedder progestan for at forstrække ens slimhinde og på en måde holde på foster.jeg fik dem til uge 10...
Går udfra af hvis jeg blever gravid igen en dag skal jeg have de piller ingen.vi jeg gerne...

Men vi ønske jer alt muligt held og lykke...
og håber det går hurtigt og godt..
Knus fra henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.