Opdate på af med hunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
10 svar
22 synes godt om
29. marts 2013

o1Mutte

Hej piger har læst alle jeres svar og mange tak for jeres historier

Mine svigerforældre læste om det på facebook og de ringede og tilbød ham et hjem. De har ingen børn, og ingen andre dyr (udover vildkatte) så de ville rigtig gerne give ham en chance.
De bor omgivet af marker hvor han kan rende og jagte katte og hygge sig..
Så det takkede vi ja til da de har haft hunde hele livet..

Vi er rigtig glade lige nu så vi kører op med ham i aften.. Vi har skiftet med at gå med en trøje som han får med så han har noget der dufter af os.. Vi kommer til at savne ham SÅ meget, men dette er noget nemmere at acceptere, end ''bare'' at aflive ham..

Selv Sofie er glad og siger at han kommer til at få det sjovt deroppe med at jagte bedstes katte

(nu håber jeg bare vi gør det rette)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Maja88

o1Mutte skriver:

Mine svigerforældre læste om det på facebook og de ringede og tilbød ham et hjem. De har ingen børn, og ingen andre dyr (udover vildkatte) så de ville rigtig gerne give ham en chance.

Vi er rigtig glade lige nu så vi kører op med ham i aften.. Vi har skiftet med at gå med en trøje som han får med så han har noget der dufter af os.. Vi kommer til at savne ham SÅ meget, men dette er noget nemmere at acceptere, end ''bare'' at aflive ham..

Selv Sofie er glad og siger at han kommer til at få det sjovt deroppe med at jagte bedstes katte

Men det ændrer vel ikke at han har været tæt på et par gange.. 

Svigerne får vel også børn på besøg

Anmeld

29. marts 2013

B&J

det lyder som jordens bedste ide det i har gjordt. og håber han syntes det er perfekt for ham

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

Og når det er dine svigerforældre kommer i jo til at se den igen, og omvendt.

Anmeld

29. marts 2013

VIPpigen

o1Mutte skriver:

hvor er det fantastisk. så får han en chance, og kan vise om det er børn, eller generelt. rigtig dejlige nyheder.

hvor er jeg glad på jeres vejne

Anmeld

29. marts 2013

o1Mutte

Maja88 skriver:

Men det ændrer vel ikke at han har været tæt på et par gange.. 

Svigerne får vel også børn på besøg

Nej men tror måske også at det ligger lidt i at han er meget jaloux på vores anden hund.. De har mange ''magt kampe'' i løbet af dagen, det tror jeg også stresser ham.. Men nu prøver vi, og hvis det ikke duer, ja så må vi tage den igen til den tid.. Lige nu er jeg bare glad for at der er kommet en løsning

Anmeld

29. marts 2013

Team Putte

o1Mutte skriver:

Nej men tror måske også at det ligger lidt i at han er meget jaloux på vores anden hund.. De har mange ''magt kampe'' i løbet af dagen, det tror jeg også stresser ham.. Men nu prøver vi, og hvis det ikke duer, ja så må vi tage den igen til den tid.. Lige nu er jeg bare glad for at der er kommet en løsning

De kan jo oz lukke hunden væk hvis der kommer børn på besøg .. rigtig god løsning i har fundet

Anmeld

29. marts 2013

Faith

Det lyder bare som en rigtig go løsning for alle parter! Er glad for at i gav den en chance før i fik den aflivet.

Anmeld

29. marts 2013

Gittemor09

sikke da en god update

håber det hele bliver meget bedre (og det "bare" er fordi han vil være alfahan og jeres anden hund ikke er enig)

Anmeld

29. marts 2013

1990h

o1Mutte skriver:

Skide flot valg i har taget. Det tager jeg hatten af for. hvis det så ikk går deroppe så tror jeg i får det lidt nemmere hvis han skal aflives netop fordi i valgte at give ham en chance.

Og endnu bedre at i kan se ham og komme på besøg

Jeg krydser alt for at det bliver vellykket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.