og jeg ved ikke om jeg kan tillade mig det.
Vi står i et rigtig skidt dillema og det er at vi er inviteret til 30 års fødselsdag den 4 juli kl 13.
mine forældre passede ungerne sidste weekend hvor vi var til firmafest og ? er så hvem vi kan få til at passe dem denne gang.
Vi spørger janniks bror og de skal på camping på Fyn og tager afsted her allerede på søndag. De siger så at hvis vi kører ungerne over til dem om fredagen skal de nok ta dem med hjem om søndagen.. okay sødt alligvel. Men det koster os 800,- at aflevere dem.
Bedstemor har janniks bros og kones hund mens de er på campingferie og kan ikke overskue 2 børn og hund. Fair nok.
mine forældre ville vi skåne da det altid er dem.
Min søster, ja hun må kunne hjælpe. Jeg sender hende en sms og spør hvad de skal 4 juli. Ik noget siger hun .
jeg spørger om de vil passe ungerne da vi er lidt i bekneb.. hun svarer tilbage at i realiteten kunne de godt tage dem den dag, men at de havde snakket om at tage på kroophold den weekend og de havde ikke lige fået kigget efter noget, jeg spør så hvornår hun ved det.. jamen tirsdag.. siger hun.
igår aftes får jeg en besked hvor der står: undskyld det sene svar, men vi har besluttet at tage afsted da vi blir sindsyge af at være hjemme.
Her ser jeg altså sort , blir mega skuffet og faktisk og mega gal.
jeg svarer tilbage: det vidste jeg da godt, det ville jeg også have gjort hvis jeg var blevet spurgt om jeg ville passe mine meget meget umulige børn..
KÆFT JEG ER MEGA SKUFFET OVER DEM, hvad bilder de sig ind ikke at hjælpe... øv.. er næsten ked af jeg ikke skrev / meget meget umulige nevø og niece..
ei kan jeg godt tillade mig at være så skuffet?
Anmeld