UngFar skriver:
Uden tvivl, bør I være to om det. Men tror der sker 100 ting oppe i hoved på ham lige pt.
Jeg vil holde det til en ting af gangen. Så lige nu vil jeg tage fokus fra graviditeten og kun snakke bryllup med ham. Få styr på de basale ting som der skal være styr på(er ikke gift så ved ikke hvad der skal gøres
) når du er 20+ så burde det "værste" bryllupssnak være ovre og i kan snakke om jeres kommende baby.
Til den tid kan det også være at han er mere klar til at snakke om det hele.

Meget enig
Her i huset var dette der sørgede for alt, hyggede mig med babyshopping, lister over dit og dat og dåbsforberedelse, allerede i graviditeten, da vi skulle holde lige i konfirmationstiden, og min mand havde det fint med at han tog det som det kom, og da jeg bar gravid med nr 2 planlagde jeg bryllup og var ikke så meget han var med til, men satte stor pris på det.
Giv ham tid, og snak med veninder og din søster om baby halløj, til han er mere klar. Her hjalp det meget med 3D/kønsscanning i uge 15/16 og i uge 25/28

derefter har han været mere klar til at gå med i butikken og se nogle af de ting jeg synes var gode, og se de ting som var købt
Min svigerfar var den som var mest fraværende i begge graviditeter men efter børnene er født, den som er mest på banen, så tror også generelt mænd skal have længere tid, det er jo også lidt uvirkeligt indtil man kan begynde at se maven osv, og vi kvinder er jo med på en helt anden måde. Lagde i øvrigt politikkens graviditetsbog på badeværelset, opslået under den rigtige uge, og så kiggede han i "smug" i den
Anmeld