Kvalmestillende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
16 svar
8 synes godt om
29. marts 2013

Mini us

Hej alle.. Jeg er 6+1 idag og har de sidste dage lidt af slem kvalme og hovedpine - har måtte melde mig syg på job de sidste to dage  Mit spørgsmål er om nogle af jer har fået noget kvalmestillende som har virket..?

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Maja88

Sodavands is

Anmeld

29. marts 2013

Mini us

Hmm er villig til at prøve alt 

Anmeld

29. marts 2013

tarkoflen

Seaband hjalp med at tage toppen for mig, og så var alt i en kiks, mandler og æbler gode

Tillykke med graviditeten, håber snart kvalmen bliver bedre

Anmeld

29. marts 2013

tarkoflen

Og jeg går med på sodavandsis

Anmeld

29. marts 2013

Mini us

tarkoflen skriver:

Seaband hjalp med at tage toppen for mig, og så var alt i en kiks, mandler og æbler gode

Tillykke med graviditeten, håber snart kvalmen bliver bedre

Tusinde tak 

Anmeld

29. marts 2013

Enirt

Mini us skriver:

Hej alle.. Jeg er 6+1 idag og har de sidste dage lidt af slem kvalme og hovedpine - har måtte melde mig syg på job de sidste to dage  Mit spørgsmål er om nogle af jer har fået noget kvalmestillende som har virket..?

Knus 

Altså jeg har fået noget, men det var via skejbysygehus. Fordi jeg havde så meget kvalme og kastede så meget op at jeg tabte mig og derfor kom ud til deres spceialafdeling som har styr på os gravide med slem kvalme osv. De gav mig først nogle stikpiller og da jeg var ved at have været for længe på dem, fik jeg nogle piller til at sluge og jeg kunne ikke ha været foruden.

Min dumme læge valgte så at udskrive nogle stikpiller til mig, som man helst ikke skal tage som gravid da de fucker med ens psyke og jeg var da også helst rundt på gulvet og gav min kærste en ordentlig overhaling den da jeg havde taget dem.

Det var inden jeg kom på skejby og det var dem der fortalte mig om det.

Ved ikke hvor i landet du bor, men hvis det bliver ved, så snak med din læge om der ikke er noget ligende du kan blive tilknyttet.

Anmeld

29. marts 2013

Mini us

Enirt skriver:

Altså jeg har fået noget, men det var via skejbysygehus. Fordi jeg havde så meget kvalme og kastede så meget op at jeg tabte mig og derfor kom ud til deres spceialafdeling som har styr på os gravide med slem kvalme osv. De gav mig først nogle stikpiller og da jeg var ved at have været for længe på dem, fik jeg nogle piller til at sluge og jeg kunne ikke ha været foruden.

Min dumme læge valgte så at udskrive nogle stikpiller til mig, som man helst ikke skal tage som gravid da de fucker med ens psyke og jeg var da også helst rundt på gulvet og gav min kærste en ordentlig overhaling den da jeg havde taget dem.

Det var inden jeg kom på skejby og det var dem der fortalte mig om det.

Ved ikke hvor i landet du bor, men hvis det bliver ved, så snak med din læge om der ikke er noget ligende du kan blive tilknyttet.

Bor i Kbh.. Har ikke kastet op men lider meget af kvalme og hovedpine.. Alle påskeplaner er aflyst og kan ikke se hvorn jeg skal kunne fungere på jobbet fra på tirsdag :/

Anmeld

29. marts 2013

khaleesi

Saltkiks, kamillete, bananer og kogt vand.

Æblejuice og mariekiks skulle vidst også have god effekt, efter hvad jeg har hørt

Anmeld

29. marts 2013

Enirt

Mini us skriver:

Bor i Kbh.. Har ikke kastet op men lider meget af kvalme og hovedpine.. Alle påskeplaner er aflyst og kan ikke se hvorn jeg skal kunne fungere på jobbet fra på tirsdag :/

Det kan også været et helvede udenlige og bare gå med kvalmen

Kom lige i tanke om denne side som jeg fik udleveret inden alt ting blev helt slemt

http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/gyn%C3%A6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/skejbybaby/graviditet/patientinformation/graviditetskvalme?

Håber der er noget du kan bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.