bløder, vagtlæge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Er gravid i 12 uge, og bløder, hvem skal man kontakte? vagtlægen eller fg eller afvente???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

Er gravid i 12 uge, og bløder, hvem skal man kontakte? vagtlægen eller fg eller afvente???

Er det frisk blod?? Ellers kontakt fødegangen

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Er det frisk blod?? Ellers kontakt fødegangen

Ja det er det prøver jeg lige...

Anmeld

29. marts 2013

LilleChelle

Du skal først kontakte fødegangen efter uge 25. 

Før det er det egen læge eller vagtlægen - men du vil med garanti bare blive beordret til at ligge dig ned og slappe af og kontakte egen læge på tirsdag. 

Anmeld

29. marts 2013

B&J

er jeg ked af at læse håber den lille har det godt og håber du har fået fat i fødegangen

Anmeld

29. marts 2013

Maja88

Århh læste uge 32.... når det er 12 er det vagtlægen... 

Er det meget blod?? Har du ondt

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Århh læste uge 32.... når det er 12 er det vagtlægen... 

Er det meget blod?? Har du ondt

Blev bedt om at slappe af oh ringe hvis jeg fik ondt.. har jeg heldigvis ikke, og er stoppet igen var kun en stor plet... så må bare krydser fingre... der er bare langt til på onsdag hvor vi skal til nf..

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Blev bedt om at slappe af oh ringe hvis jeg fik ondt.. har jeg heldigvis ikke, og er stoppet igen var kun en stor plet... så må bare krydser fingre... der er bare langt til på onsdag hvor vi skal til nf..

Krydser og håber alt er godt. Hvis du er meget bekymret er der altid mulighed for en tidlig scanning, men alt er sikkert helt fint

Anmeld

29. marts 2013

HappyTrine

først et herfra.

Du skal prøve at kontakte vagtlægen, og høre hvad de siger.

det skete for mig sidste lørdag, og måtte kontakte vagtlægen hvor de sagde jeg skulle prøve at kontakte egen læge om mandagen så jeg kunne komme til en scanning.

er det klart blod eller med klumper og har du stadig dine graviditets symptoner? du behøver ikke at have aborterede pga du bløder.

jeg finger for din lille baby stadig er der.

- Trine.

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Krydser og håber alt er godt. Hvis du er meget bekymret er der altid mulighed for en tidlig scanning, men alt er sikkert helt fint

Vagtlægen ville ikke sende mig til scanning trods bekymring så det kan vist tidligst blive tirsdag... må bare krydse fingre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.