Hvad skal man bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

KittyCatta

LuLy skriver:

Det er i hvert fald need-to-have plus puslebord og babylift

Nice-to-have er bl.a.

- babyalarm
- ammepude
- drømmepose (hvis efterårs-vinterbarn)
- autostol
- lille foldebog til liften

Og så kan jeg ikke lige komme på mere

Mange tak for dit input 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

KittyCatta

LilleChelle skriver:

Jeg vil også sige en slynge - Strækvikle. 

Den er GULD værd og gør altså bare hverdagen så meget nemmere. 

Her bruger vi slet ikke barnevogn længere, da bassen altid bliver båret i, nu en vikletai, da han var yngre var det i strækviklen. 

Tusind tak! Det vil jeg bestemt kigge nærmere på 

Men hvor gammelt skal barnet være, før man kan bruge en vikle?

Anmeld

29. marts 2013

KittyCatta

ano14316 skriver:

Rigtig mange Netto'er har åbent idag til 22 ;D tjek om din har på netto.dk og ellers har fakta åbent

Jeg prøver at kigge efter Netto. Mente bare ikke at de havde åbent, så gad ikke gå andre steder end Fakta  

Anmeld

29. marts 2013

lycly

TrineRørvig skriver:

babylift følger jo med i barnevognen du køber

og den der pose du snakker om er det sådan en her , http://www.babysam.dk/korepose-sort ? fordi jeg har nemlig tænkt mig at købe sådan en

Ikke nødvendigvis, jeg har lige købt en emmaljunga til 7000 kroner og der følger lift ikke med

Det er en kørepose og den har vist ikke plade i. Det har en drømmepose/voksi pose så den er god at bruge når barnet vokser ud af liften (hvilket de gør meget hurtigt!) så er det rart at have noget andet at bære dem i

Anmeld

29. marts 2013

FrkZier

KittyCatta skriver:

Ihh har testdag i dag, men butikkerne har jo lukket, så kan ikke få fat på en graviditetstest. Er ved at gå helt i spåner og banker mig selv i hovedet for ikke at have tænkt på det før. 

Kæresten er taget på besøg hos en god ven, og kender jeg dem ret sidder de netop nu godt forankret foran playstationen med pizza og sodavand.  Så sidder helt alene hjemme og surfer lidt rundt.

Kom så til at tænke på, HVIS jeg nu er gravid (håber håber håber ), så skal jeg jo til at tage stilling til rigtig meget. Så vil da hygge lidt videre herhjemme med at finde babyudstyr. Ved godt at det er lidt tidligt, men det er da egentlig meget hyggeligt, at kigge på babyhjemmesider og sidde og nusse lidt med det.  Men hvad skal man egentlig bruge?  Hvad er need-to-have og hvad er nice-to-have?

Forsat god langfredag  Håber I også har en hyggelig dag 

https://www.baby.dk/videnom/6p65/baby-det-skal-du-bruge-til-din-baby.aspx

Anmeld

29. marts 2013

LilleChelle

KittyCatta skriver:

Tusind tak! Det vil jeg bestemt kigge nærmere på 

Men hvor gammelt skal barnet være, før man kan bruge en vikle?

Du kan i princippet bære baby hjem fra sygehuset i den. 

I strækviklen er baby støttet 100%, så du kan bære hele døgnet, hvis du vil det. Til forskel fra babybjørn selen som frarådes, men som man hvis man absolut vil bruge den, kun bør bruge i maks 30 min. 

Anmeld

29. marts 2013

modesty

Jeg har aldrig brugt sutteflaske, babyolie og shampoo, så det vil jeg ikke sige er need to have.

Jeg har været ekstremt glad for min voksi og hvis du er gravid nu, så får du jo et vinterbarn. Så det vil jeg anbefale. Du behøver ikke en lift hvis du køber en voksi - man bruger voksien i stedet for liften.

Et flexibath er super hvis man har et lille badeværelse, BRIO væghængt puslebord ligeså (eller det fra IKEA hvis det skal være billigt).

Anmeld

29. marts 2013

HappyTrine

modesty skriver:

Jeg har aldrig brugt sutteflaske, babyolie og shampoo, så det vil jeg ikke sige er need to have.

Jeg har været ekstremt glad for min voksi og hvis du er gravid nu, så får du jo et vinterbarn. Så det vil jeg anbefale. Du behøver ikke en lift hvis du køber en voksi - man bruger voksien i stedet for liften.

Et flexibath er super hvis man har et lille badeværelse, BRIO væghængt puslebord ligeså (eller det fra IKEA hvis det skal være billigt).

Ikke for at virke bitchy eller noget, jeg skrev bare tingene need to have, og ''fun to have'' så det ikk fordi det er det vigtigste , bare dejligt at have

Anmeld

29. marts 2013

HappyTrine

vitamin E, thiamin riboflavin, niacin, pantothensyre, magnesium, jern,kobber mangan, selen, chrom, og jod også er der det du har nævnt

det er alt der er i, har lige skrevet alt der stod på pakken

Anmeld

29. marts 2013

KittyCatta

TrineRørvig skriver:

vitamin E, thiamin riboflavin, niacin, pantothensyre, magnesium, jern,kobber mangan, selen, chrom, og jod også er der det du har nævnt

det er alt der er i, har lige skrevet alt der stod på pakken

Okay, så må jeg hellere se at få købt dem.  Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.