Hvilken cykelanhænger har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

lilledittemor

dorthemus skriver:

Ja den fylder ikke så meget. Har haft den med i supermarked
Hvad tænker du på af udstyr? Der er beslag med til cyklen og har faktisk også et ekstra til en person mere. Du kan jo læse lidt om den og så vende tilbage hvis I er interesserede i at se den. Vi bor på Frederiksberg .

Det var f.eks. som du siger - med to beslag..

Jeg skriver lige en privat besked til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Mormor7

nordic cap har vist ikke vundet noget. Vi fravalgte den lynhurtigt fordi der er meget lidt plads i den.  Vi kunne slet ikke få plads til babystolen og storesøster ved siden af.....    Dolphin fravalgte vi også fordi vi skal have den med i bilen når min mand skal aflevereDerfor har valgt denne her dødlækre cykelanhænger  http://www.abckids.dk/product.asp?product=322    

Anmeld

9. maj 2013

lilledittemor

Mormor7 skriver:

nordic cap har vist ikke vundet noget. Vi fravalgte den lynhurtigt fordi der er meget lidt plads i den.  Vi kunne slet ikke få plads til babystolen og storesøster ved siden af.....    Dolphin fravalgte vi også fordi vi skal have den med i bilen når min mand skal aflevereDerfor har valgt denne her dødlækre cykelanhænger  http://www.abckids.dk/product.asp?product=322    

Tak for svar

Vi fandt ud af at vi hellere ville investere i en ladcykel - så vi har købt en Winther Kangaroo, den er bare fantastisk
Jég var nemlig ikke så vild med at ungerne skulle være bagved og jeg ikke kunne se dem.. Specielt når jeg skal cykle med en næsten nyfødt

Anmeld

9. maj 2013

De3Guldklumper

Ditte_Marie skriver:

Vi skal have os en cykelanhænger så Bella ikke skal sidde i regn og slud på cyklen. Det kan jeg ikke holde ud.
Desuden er det jo smart at jeg kan komme hurtigt rundt når lillesøster kommer, og ikke er begrænset af offentlig transport.

Så hvilken en kan du anbefale og hvorfor?

Den skal passe til to børn og skal ikke være fyldt med giftige stoffer..
Ellers skal den bare være god og komfortabel for ungerne.

Vi har en Winther dolphin.

Lækker vogn og ville ikke være den foruden. Det jeg synes er rigtig vigtigt når man kigger vogn er, at den har fast bund.

Anmeld

10. maj 2013

lilledittemor

Pylle3 skriver:

Vi har en Winther dolphin.

Lækker vogn og ville ikke være den foruden. Det jeg synes er rigtig vigtigt når man kigger vogn er, at den har fast bund.

Vi har købt en Winther Kangaroo cykel i stedet for jeg var ikke så tryg ved at ungerne skulle være bagved cyklen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.