Hvor tidligt fik I symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvor tidligt fik i symptomer på graviditet?
Jeg er 4+4 og er begyndt at få kvalme og har de sidste 3 dage haft menssmerter. Ømme bryster kom omkring 3+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

Benjamins'mor

Fik træthed i uge 6, og i uge 9 begyndte opkast.

Anmeld

29. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Hvor tidligt fik i symptomer på graviditet?
Jeg er 4+4 og er begyndt at få kvalme og har de sidste 3 dage haft menssmerter. Ømme bryster kom omkring 3+5.

I min graviditet for 3 år siden havde jeg meget ømme bryster, svimmelhed og kvalme inden jeg testede positivt 4+1. Denne gang mistænkte jeg slet ikke graviditet, men tog en test da jeg var gået en dag over tid. Jeg fik symptomer ca 6 uger henne 

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Fik træthed i uge 6, og i uge 9 begyndte opkast.

Okay, så har du heller ikke været plaget af mange symptomer dejligt!

Anmeld

29. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

I min graviditet for 3 år siden havde jeg meget ømme bryster, svimmelhed og kvalme inden jeg testede positivt 4+1. Denne gang mistænkte jeg slet ikke graviditet, men tog en test da jeg var gået en dag over tid. Jeg fik symptomer ca 6 uger henne 

Okay, tak for svar fik du så mange symptomer da du var 6 uger henne?

Anmeld

29. marts 2013

Rikke S

Jeg har under begge mine graviditeter fået ømme bryster allerede omkring uge 3 (det gjorde ondt når min mand gav mig et kram), så vi har haft mistanke om graviditeter inden det var muligt at teste . Ganske kort efter har jeg fået kvalme, men ellers ingen gener .

Anmeld

29. marts 2013

lycly

Jeg var oppustet fra uge 6, begyndte at lugte anderledes (et af de knap så fede symptomer!) og i uge 9-12 ca havde jeg kvalme

Anmeld

29. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Okay, tak for svar fik du så mange symptomer da du var 6 uger henne?

Nej jeg har været ret heldig - jeg har kun haft lette ømme bryster (ved ikke om det er fordi jeg er 2. gangs gravid), stærke menssmerter og næsten ingen kvalme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.