definér regelmæssige plukveer/veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om hvornår veer/plukveer er reglmæssige, altså jeg går ikke udfra at der ligepræcis går 1 minut og 12 sekunder mellem hver ve, jeg tænker at det godt må svinge nogle få sekunder?

men må de det - og hvor meget må de svinge før de ikke længere kan kaldes regelmæssige'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl om hvornår veer/plukveer er reglmæssige, altså jeg går ikke udfra at der ligepræcis går 1 minut og 12 sekunder mellem hver ve, jeg tænker at det godt må svinge nogle få sekunder?

men må de det - og hvor meget må de svinge før de ikke længere kan kaldes regelmæssige'?

Vil stadig kalde dem regelmæssige selvom de svinger med 1 måske 2 min.. Men er der 5 min udsving er de ik regelmæssige

Anmeld

28. marts 2013

Muffinmus

Mine var uregelmæssige da der var mere end to- 5 min i mellem. Da de var regelmæssige kom de faktisk ret præcist med 5 min mellemrum. Ikke på sekundet men ikke mere end 30 forkert.
Og de varede over 1 min. Indtil da var det bare opstarten. Som kan gøre noget eller stoppe igen efter nogle timer... Prøvet nogle gange;-)

Anmeld

28. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg ville umidelbart sige at de max skal svinge med 2 minutter før de ikke er regelmæssige, men helst 'kun' ½-1 minut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.