Vil bare starte med at sige, at jeg godt ved folk gør det i bedste mening og fordi de glæder sig, så det er bare mine personlige følelser jeg skal ud med her..
Jeg er meeega højgravid, kan poppe når som helst! og det er jeg sørme ganske bevidst om, også om, at jeg går over tid igen som sidst. og det er noget lort fordi den her graviditet har været det værste helvede rent fysisk og jeg er BRUGT! så rent personligt har jeg ikke brug for at blive påmindet om at jeg STADIG ikke har født, at tiden STADIG går osv. Også selvom folk gør det fordi de glæder sig

Men vi er nu nået det punkt, hvor at HVER gang jeg ringer til nogen, så siger de prompte: "ER DU VED AT FØDE?" - NEJ! Jeg skulle bare høre om du havde en opskrift på kanelkage, for fanden.. Eller da jeg skrev til min stedmor på facechatten i dag: "Hey, er du på?

" og hun prompte svarede "Ja, er du ved at føde!?" (nej så sad jeg nok ikke og skrev til dig på chatten!!)
Eller at min far ville spørge mig om hvad vi ønskede i barselsgave, men min telefon var gået tør for strøm. så ringer han prompte til min kæreste (som var på job) og spurgte, om jeg var i fødsel.
Oh my gaaah! jeg skal NOK sige til, når jeg er i fødsel, til dem som skal have det at vide! Og det er ikke nødvendigt at starte enhver samtale med det spørgsmål! Nøjes dog med at sige hej, og så hav tålmodighed 5 sekunder, så skal du nok få at vide om jeg er i fødsel eller ej!
Seriøst, jeg tør næsten ikke ringe til nogen, fordi de bare tror jeg er i fødsel. Og jeg kan da slet ikke ringe folk op mere end én gang, når de ikke tager telefonen, for så går de da først i selsving

Suk! som sagt.. ved godt det er fordi de glæder sig. Men jeg synes sgu også selv det er pisse træls jeg er gravid endnu. den der påminder flere gange dagligt er lidt trættende!