Søger lidt hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2013

bobbles

ja var allerførste gang blevet sendt i praktik i en vuggestue da jeg fik konstateret at jeg både havde depression samt angst.

Så startede jeg på uddannelse her den 11 marts efter at have været sygemeldt i en måneds tid.. Og nu har jeg desværre fået en tilbage fald som er meget værre end første gang jeg har muligvis angst for at være sammen med andre mennesker på en arbejdsplads, skole mm. Skal så snakke med en terapeut ligeså snart påsken er ovre så jeg kan finde ud af hvad mine problemer skyldes og så jeg kan få det bedre. Men hvad kan man dog lave af arbejde som ikke har med mennesker at gøre direkte? har ingen uddannelse kun 9+10 klasse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

bobbles

28. marts 2013

esioul

bobbles skriver:

ja var allerførste gang blevet sendt i praktik i en vuggestue da jeg fik konstateret at jeg både havde depression samt angst.

Så startede jeg på uddannelse her den 11 marts efter at have været sygemeldt i en måneds tid.. Og nu har jeg desværre fået en tilbage fald som er meget værre end første gang jeg har muligvis angst for at være sammen med andre mennesker på en arbejdsplads, skole mm. Skal så snakke med en terapeut ligeså snart påsken er ovre så jeg kan finde ud af hvad mine problemer skyldes og så jeg kan få det bedre. Men hvad kan man dog lave af arbejde som ikke har med mennesker at gøre direkte? har ingen uddannelse kun 9+10 klasse..

Øv øv.

Hva med noget kontor job? Arbejde med dyr?

Anmeld

28. marts 2013

bobbles

esioul skriver:

Øv øv.

Hva med noget kontor job? Arbejde med dyr?

har kigget på mange stillinger med kontor og der skal uddannelse til og det skal der også hvis man skal være dyre passer det er noget rigtig øv.. skal selvfølgelig have fat i min sagsbehandler hvis jeg har en der kan hjælpe mig med disse problemer og hjælpe med fremadrettet med et arbejde i fremtiden

Anmeld

28. marts 2013

esioul

bobbles skriver:

har kigget på mange stillinger med kontor og der skal uddannelse til og det skal der også hvis man skal være dyre passer det er noget rigtig øv.. skal selvfølgelig have fat i min sagsbehandler hvis jeg har en der kan hjælpe mig med disse problemer og hjælpe med fremadrettet med et arbejde i fremtiden

Jeg tror alle uddannelse kræver mere eller mindre at man er sammen med andre mennesker. desværre. Ellers er der enkeltfag du kan tage på fjernstudie.

Ellers skal du nok overveje ufaglært job. Muligvis i en hundepension eller lignende.

Anmeld

28. marts 2013

bobbles

esioul skriver:

Jeg tror alle uddannelse kræver mere eller mindre at man er sammen med andre mennesker. desværre. Ellers er der enkeltfag du kan tage på fjernstudie.

Ellers skal du nok overveje ufaglært job. Muligvis i en hundepension eller lignende.

ja jeg ville desværre have det svært ved at gennemføre en uddannelse som jeg har det lige nu håber der er nogen fag personer der kan hjælpe mig på vej. dog skal jeg lige have lidt ro i mit liv først og få nogle samtaler med er terapuet

Anmeld

28. marts 2013

esioul

bobbles skriver:

ja jeg ville desværre have det svært ved at gennemføre en uddannelse som jeg har det lige nu håber der er nogen fag personer der kan hjælpe mig på vej. dog skal jeg lige have lidt ro i mit liv først og få nogle samtaler med er terapuet

Ja det er ikke nemt når man har nogle "skavanker" der begrænser en.

Håber du får den nødvendige hjælp, så du kan få den uddannelse du drømmer om

Anmeld

28. marts 2013

bobbles

esioul skriver:

Ja det er ikke nemt når man har nogle "skavanker" der begrænser en.

Håber du får den nødvendige hjælp, så du kan få den uddannelse du drømmer om

nej det nytter jo ikke man nærmest bliver kastet for løverne hver gang man prøver noget nyt også går ned på det. Nu tager jeg lige en periode hvor jeg bare er mig selv, skal have ro på og finde ud af hvad jeg vil. Også kan jeg tage den derfra

Anmeld

29. marts 2013

serinasmor

bobbles skriver:

Hmm ... Tænker du kan være medhjælper på en gård .. passe grise eller køer (så er der kun din arbejdsgiver og måske en mere i stalden ) som jeg har forstået det er det meste arbejde alene

Anmeld

29. marts 2013

Michael healer

bobbles skriver:

Rengøring er vel som regel et job hvor du er alene vil jeg tro, og der findes sikkert også andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.