Uge 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
6 svar
5 synes godt om
28. marts 2013

Cbank

Idag er jeg i uge 30+0  Yeah. 'Kun' 10 uger tilbage. Jeg glæder mig enormt meget. 

Jeg glæder mig til foråret og sommeren - så jeg kan komme lidt ud i haven. For det er da dødssygt at gå hjemme ellers. 

Jeg er igang med børneværelset (selvom bettemanden ikke kommer til at bruge det i den første tid) hehe. Vi har valgt at tegne og male peter plys & co. på væggene. Det er totalt sødt og anderledes 

Vægten siger lidt over +5 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Mink

Cbank skriver:

Idag er jeg i uge 30+0  Yeah. 'Kun' 10 uger tilbage. Jeg glæder mig enormt meget. 

Jeg glæder mig til foråret og sommeren - så jeg kan komme lidt ud i haven. For det er da dødssygt at gå hjemme ellers. 

Jeg er igang med børneværelset (selvom bettemanden ikke kommer til at bruge det i den første tid) hehe. Vi har valgt at tegne og male peter plys & co. på væggene. Det er totalt sødt og anderledes 

Hvor er du bare fiin   !!

Anmeld

28. marts 2013

Babydrøm

Cbank skriver:

Hvor er du fin

Anmeld

30. marts 2013

BigHope13

så fin du er
og må lige tilføje, fed vin halløj i har lavet på væggen, ser godt ud

Anmeld

30. marts 2013

Cbank

Mange tak skal I have

Ja vin reolen er ret sej. Har du en magen til 

Anmeld

30. marts 2013

khaleesi

Sikke en flot mave! Den klær dig 

Anmeld

31. marts 2013

BigHope13

Cbank skriver:

Mange tak skal I have

Ja vin reolen er ret sej. Har du en magen til 

nej det har jeg godt nok ikke, men synes det ser vildt dekorativt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.