Uge 30 .... Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2013

Prinsessen86

Hej Piger..

Ny på baby.dk ...

Jeg ville lige høre hvordan i har det omkring uge 30...?

Jeg døjer selv meget med plukveer og ondt i ryggen...

Kan ikke finde en okay sovestilling uden jeg skal vende og dreje mig tusind gange, ( tror kæresten er ved at blive skør over det) hehe...

Men ellers har jeg det fint, ingen kvalme, god appetit, mit hår stråler som aldrig før, ingen bumser.... og mine 7 kg har sat sig på maven kun...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Cbank

Jeg er i 30+0 idag. 

Jeg døjer ikke så meget mere med mine plukkeveer. Men jeg går også sygemeldt pga dem. Så slapper automatisk mere af  (Men hvis jeg skynder mig eller går 'lidt' hurtigt. Så får jeg plukkeveer).

Jeg har det på samme måde som dig. Jeg vender og drejer mig også hele tiden. Jeg kunne godt tænke mig at kunne ligge på maven - bare lige lidt  hehe.

Så er jeg enorm træt. Men om det er pga graviditeten eller om det er fordi jeg går hjemme?? 

Jeg har set billedet af din mave som du har lagt ind. En fin lille mave Ved du kønnet?

Anmeld

28. marts 2013

lycly

Du lyder fuldstændig som mig selv da jeg var 30+
Onde plukveer og ondt i ryggen og det er helt umuligt at sove ordentligt. Desværre for mig, startede det der i uge 30 og det er bestemt ikke blevet nemmere her 34+ meeen til gengæld kan man jo snart se en ende på det

Velkommen til i øvrigt

Anmeld

29. marts 2013

Prinsessen86

ja vi venter en lille pige

jeg har gået hjemme siden uge 15 - og man blir bare mere træt og doven sys jeg .. Får ikk laver alt det jeg ville.. Men er også bange for at få for mange plukveer :/

ja man kan da heldigvis snart se en ende på det i uge 34 :-) men puha det blir hård. Hi

Anmeld

29. marts 2013

Cbank

Prinsessen86 skriver:

ja vi venter en lille pige

jeg har gået hjemme siden uge 15 - og man blir bare mere træt og doven sys jeg .. Får ikk laver alt det jeg ville.. Men er også bange for at få for mange plukveer :/

ja man kan da heldigvis snart se en ende på det i uge 34 :-) men puha det blir hård. Hi

Hvor dejligt.  Har du gået hjemme siden uge 15.? Ja det var længe. Var det pga plukkeveerne?? 

Men ja, det er da dødssygt at gå herhjemme.

Anmeld

31. marts 2013

Prinsessen86

Ja desværre .. Blev sygemeldt pga jeg besvimede dagligt på jobbet , arbejder i hjemmeplejen .. Besvimede ude ved de gamle og det blev farligt og køre så meget bil.,

har også været indlagt med det, og det eneste de fandt frem til var min blodtryk falder hurtig.

Anmeld

8. april 2013

Cbank

Prinsessen86 skriver:

Ja desværre .. Blev sygemeldt pga jeg besvimede dagligt på jobbet , arbejder i hjemmeplejen .. Besvimede ude ved de gamle og det blev farligt og køre så meget bil.,

har også været indlagt med det, og det eneste de fandt frem til var min blodtryk falder hurtig.

Nå okay. Nej det er sq ikke sjovt. Så hellere tage den med ro derhjemme 

Du har så ikke besvimet efterfølgende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.