Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
7 svar
3 synes godt om
28. marts 2013

Sabone

Hej 

Jeg er i dag 7+6 og mine bukser klemmer...

Hvornår begyndte I at bruge ventetøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

tarkoflen

Jeg kan ikke huske hvornår jeg startede, men ret tidligt, fordi jeg synes alt strammede over maven! Og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne få købt noget, som jeg kunne få brugt, i stedet for at gå og vente og synes et er ubehageligt at have på!

Jeg købte et par kjoler og nogle ventestrømpebukser helt fra start, bukser tror jeg at jeg købte et par af omkring uge 12-14 stykker og jeg bruger stadig det hele og jeg har godt 4 uger til termin, så synes det er godt givet ud

Anmeld

28. marts 2013

Sabone

tarkoflen skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår jeg startede, men ret tidligt, fordi jeg synes alt strammede over maven! Og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne få købt noget, som jeg kunne få brugt, i stedet for at gå og vente og synes et er ubehageligt at have på!

Jeg købte et par kjoler og nogle ventestrømpebukser helt fra start, bukser tror jeg at jeg købte et par af omkring uge 12-14 stykker og jeg bruger stadig det hele og jeg har godt 4 uger til termin, så synes det er godt givet ud

Jeg har købt to par ventebukser og et par leggins og det er virkelig pengene værd!! 

Tænkte måske bare, at det var lidt tidligt, men ja, hvorfor gå med noget der er ubehageligt, når der er andre muligheder 

Anmeld

28. marts 2013

tarkoflen

Sabone skriver:

Jeg har købt to par ventebukser og et par leggins og det er virkelig pengene værd!! 

Tænkte måske bare, at det var lidt tidligt, men ja, hvorfor gå med noget der er ubehageligt, når der er andre muligheder 

Ja jeg gad ikke gå i noget, jeg synes var ubehageligt og når jeg så stadig kan bruge det, så synes jeg helt bestemt det var godt givet ud!

Anmeld

28. marts 2013

Victoria2013

Jeg tror jeg var omkring uge 10-12 da jeg købte det første rigtige ventetøj... men mine alm. bukser og skjorter begyndte at stramme allerede omkring uge 7-8... der købte jeg et par ventebukser, men de har bare aldrig siddet rart på mig, så det droppede jeg hurtigt...

Da jeg var de dér 3 måneders tid henne droppede jeg bukser og denim-leggings fuldstændig og har kun gået i strømpebukser/leggings og kjoler/tunika siden, syntes ikke engang ventebukser er rare at have på desværre... glæder mig til jeg engang efter fødslen kan hoppe i et par bukser igen

Anmeld

28. marts 2013

Team Putte

Sabone skriver:

Hej 

Ja omkring hvor du er nu var simpelthen så oppustet at det strammede med alm bukser

Anmeld

28. marts 2013

Miss Kat

Jeg købte vist det første par ventebukser omkring uge 12. Nu er jeg i uge 34 og synes, mine ventebukser strammer for meget, men det er simpelthen stadig for koldt (+ jeg helt generelt er en forbandet frossenpind) til at jeg kan hoppe i leggings endnu, selvom jeg sukker efter det. Så jeg holder mig helst indendøre i mine løse, slidte pyjamasbukser!

Anmeld

28. marts 2013

Clisolka

Sabone skriver:

Hej 

I min sidste graviditet hoppede jeg i ventebukserne i uge 11 - denne gang måtte jeg overgive mig i uge 9 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.